„Polskie słodycze na polskie święta” w przebojowej kampanii telewizyjnej Colian
Wystartowała świąteczna kampania reklamowa słodkich marek Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”. Nowy spot bazuje na adaptacji przeboju zespołu Skaldowie i po raz pierwszy w historii firmy komunikuje pięć marek: Goplana, Familijne, Śliwka Nałęczowska, Grześki i Jeżyki. Emisje zaplanowano od połowy listopada br. do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych.
2021-11-19, 12:12

Wystartowała świąteczna kampania reklamowa słodkich marek Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”. Nowy spot bazuje na adaptacji przeboju zespołu Skaldowie i po raz pierwszy w historii firmy komunikuje pięć marek: Goplana, Familijne, Śliwka Nałęczowska, Grześki i Jeżyki. Emisje zaplanowano od połowy listopada br. do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych.

Słodycze od polskich marek z ponad 100 letnią tradycją od lat są chętnie wybierane na świąteczny prezent. Czekoladowe aniołki Goplany z marcepanem, Śliwka Nałęczowska z cynamonem, lampiony z pralinami Solidarności czy piernikowe Jeżyki to tylko część produktów z tegorocznej oferty sezonowej Colian, która w całości jest aktywnie wspierana w ramach nowej kampanii.

Świąteczna reklama Colian powstała w wyniku adaptacji oryginalnego tekstu Andrzeja Bianusza do piosenki Skaldów pt. „Z kopyta kulig rwie” z muzyką Andrzeja Zielińskiego. W spocie pojawia się kilka kultowych marek słodyczy. Zadanie, przed którym stanęliśmy, nie było łatwe  - mówi  Henryk Szymański  autor i reżyser reklamy z agencji Peppers Ghost. Należało wprowadzić do filmu aż pięć produktów - Goplanę, Familijne, Śliwkę Nałęczowską, Grześki i Jeżyki. Paradoksalnie formuła piosenki była naszym sprzymierzeńcem, w przeciwnym wypadku niezwykle trudno byłoby napisać scenariusz, który byłby nieinwazyjny, prosty i przede wszystkim wiarygodnie oddający świąteczną atmosferę. Co więcej, tak znany przebój jak „Z kopyta kulig rwie” nie doczekał się wcześniej adaptacji w reklamie. Cieszymy się, że jesteśmy pierwsi. – dodaje Szymański.

Kampania telewizyjna potrwa do świąt w kluczowych stacjach telewizyjnych. Za kreację i produkcję odpowiada Peppers Ghost, muzykę skomponował Andrzej Zieliński (Skaldowie), spot wyreżyserował Henryk Szymański (Peppers Ghost). Media do kampanii zakupił Initiative. Komunikacji telewizyjnej będą towarzyszyć działania w mediach społecznościowych i na łamach prasy branżowej. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.

Link do spotu na YouTube: Polskie słodycze na polskie święta - YouTube

Colian to polska firma rodzinna założona w 1990 roku przez Jana Kolańskiego. Funkcjonuje w oparciu o rodzimy kapitał oraz ponad stuletnią tradycję silnych marek. Dostarcza znane produkty w obrębie czterech dywizji: słodyczy, kulinariów (przyprawy i bakalie), lodów oraz napojów. Jest blisko konsumentów, towarzyszymy im w najważniejszych chwilach, niesie radość produktami, wśród których każde pokolenie znajdzie coś dla siebie. Więcej informacji na www.colian.com.mat. prasowe Colian

KONTAKT / AUTOR
Agnieszka Rudek
Account Manager
Kolterman Media Communications
510 081 203
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.