W wigilijny wieczór będzie miała miejsce premiera filmu „Grześki sami w domu”, którego marka Grześki jest wyłącznym partnerem. W tym roku Polsat, poza filmem „Kevin sam w Nowym Jorku”, wyemituje historię inspirowaną kultową produkcją. Tuż przed amerykańskim hitem, telewizja wyświetli polski film „Grześki sami w domu”, zainspirowany przygodami inteligentnego i niesfornego chłopca oraz jego rodziny. Produkcja „Grześki sami w domu” opowiada o przygotowaniach do świąt sympatycznej rodziny, znanej widzom z miniserialu „Grześki wracają do szkoły”.
W roli Grzegorza pojawi się Rafał Królikowski, synka Grzesia zagra Leopold Mikienko, mamę i żonę - Magdalena Stużyńska-Brauer, kolegę Grzesia – Olgierd Jaworski, a w policjanta wcieli się Borys Szyc. Tej sympatycznej rodzinie i jej gościom towarzyszą chrupiące wafelki Grześki.
Koncepcja powstania filmu narodziła się po sukcesie miniserialu, który okazał się hitem i przyciągnął przed ekrany telewizorów i monitory rzeszę wiernych odbiorców. Tylko na antenie telewizji Polsat średnia oglądalność każdego odcinka była na poziomie 1,3 miliona widzów. Miniserial „Grześki wracają do szkoły” był drugą najchętniej oglądaną pozycją programową tegorocznych jesiennych premier Polsatu w grupie 16-49 lat.
Zarówno tytuł, jak i termin emisji, produkcji „Grześki sami w domu” nie są przypadkowe. Produkcja nawiązuje do kultowej komedii, bez której duża część społeczeństwa nie wyobraża sobie Bożego Narodzenia. Filmowy Grześ, podobnie jak Kevin, wpadł w „tarapaty”. Wszyscy doskonale wiemy, jak zakończyły się przygody bohatera amerykańskiego hitu. Co spotka Grześków i ich bliskich, i jak sobie poradzą? Tego dowiemy się w wigilijny wieczór. Jedno jest pewne – film udowadnia, że niezależnie od sytuacji, w której się znajdujemy, możemy obudzić w sobie drzemiące w nas wewnętrzne dziecko. W jego odkryciu pomagają, lokowane w produkcji, chrupiące wafle impulsowe Grześki – wyjaśnia Beata Telega, Category Brand Manager w Colian Sp. z o.o.
Emisja filmu „Grześki sami w domu” odbędzie się 24 grudnia o godz. 19.30 – tuż przed kultową komedią „Kevin sam w Nowym Jorku”. Produkcja będzie również dostępna dla użytkowników multimedialnej platformy IPLA.
Film uzyska wsparcie reklamowe. Przewidziano kampanię wizerunkową, trafficową i displayową w Internecie, w tym działania na Facebook.com i YouTube.com. Za kreację i produkcję serialu odpowiada agencja Aldentro. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.