Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
18 czerwca br. marka Familijne startuje z kampanią wspierającą Familijne wafle Gofrowe. Działania pod hasłem „Mus je schrupać” zaplanowano w telewizji, Internecie i prasie handlowej. Kampania reklamowa dopełnia komunikacyjnie pakiet aktywności zaplanowanych dla całej marki, obejmujący m.in. loterię.
2018-06-19, 08:25

W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.

Marka stawia na szeroką i kompleksową promocję Familijnych wafli Gofrowych, do których ostatnio dodano nowy wariant - Familijne wafle Gofrowe o smaku karmelowym. Całą linię wspiera także ogólnopolska loteria konsumencka „Niech uniosą Cię marzenia”, w której można wygrać nagrody pieniężne na realizację najskrytszych marzeń. Szczegóły na stronie www.familijnemarzenia.pl.

Marka Familijne przewidziała również zabawę wokół chrupania dla swoich konsumentów. W czerwcu przeprowadzi w mediach społecznościach „#gofrowechallange”. Wyzwanie będzie polegało na zjedzeniu chrupiących Familijnych wafli Gofrowych bez chrupania. Szczegóły jeszcze objęte są tajemnicą, ale wiadomo, że na chętnych czekać będą ciekawe niespodzianki.

Ponadto od 1 lipca do 31 sierpnia marka Familijne będzie realizowała kampanię sponsoringową indywidualnie pakowanych wafelków Familijne 2GO. Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano przy rodzinnych i rozrywkowych programach telewizyjnych.

Producentem spotów jest studio filmowe Dynamo. Koncept i kreację przygotowała agencja Publicis, która również odpowiada za działania w mediach społecznościowych. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Initiative. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications. Kampania Familijnych wafli Gofrowych potrwa do 19 sierpnia br., sponsoring Familijnych 2GO zaplanowano do końca sierpnia br.

Link do spotu:

https://www.youtube.com/watch?v=qAugplATk-0

KONTAKT / AUTOR
Agnieszka Rudek
Account Manager
Kolterman Media Communications
510 081 203
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.