Kolterman Media Communications
Witamy w biurze prasowym
Mini serniczki Delecta
Lekka przekąska, szybki letni deser, a może kulinarna niespodzianka dla gości? W świecie wypieków i słodkości można polegać na kulinarnej fantazji i kreatywności. Dla wszystkich miłośników deserów marka Delecta przygotowała nowość – Mini Serniczki na chrupiącym spodzie, które łączą w sobie finezję smaku, lekkość i prostotę wykonania.
2017-05-10, 11:05
Nowa kampania reklamowa marki Grześki
1 maja ruszyła kampania reklamowa Grześków, promująca kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i najnowszą propozycję marki - Grześki Gofree. Prowadzona pod hasłem „Lekkości im nie odmówisz”, komunikacja realizowana równolegle w telewizji, Internecie, na nośnikach outdoorowych, w kinach i punktach sprzedaży potrwa do końca czerwca br.
2017-05-08, 10:08
Nowe Galaretki deserowe Delecta – bez żelatyny!
Idealne galaretki powinny mieć intensywny kolor, mocnoowocowy smak i delikatną konsystencję. Takie właśnie są Galaretki deserowe – nowość od marki Delecta. Produkty z dodatkiem karagenu zamiast żelatyny, doskonale wpisują się w trend zdrowej żywności.
2017-04-19, 11:32
Goplana - słodyczy WielkaMOC!
Na wyjątkowy czas Wielkanocy, marka Goplana przygotowała specjalną ofertę słodyczy dla dzieci i dorosłych. Na propozycję składają się wyśmienite pralinki, cukierki oraz czekoladowe figurki.
2017-04-11, 10:16
Wielkanocne pieczenie łączy pokolenia
Zdaniem niemal wszystkich Polaków (88%) pieczenie łączy pokolenia*. Szczególnie widoczne i doświadczalne jest to w okresie Wielkanocy.
2017-04-11, 09:11
Świętuj Dzień Marchewki razem z Delectą
Każde święto - nawet to nietypowe - jest doskonałą okazją do przygotowania wyjątkowego wypieku. W Dniu Czekolady (12 kwietnia) warto sięgnąć po sprawdzony przepis na brownie, na Światowy Dzień Jabłka (28 września) można stworzyć szarlotkę pachnącą cynamonem. A co zrobić na… Dzień Marchewki, który obchodzony jest 5 kwietnia? Z pomocą przychodzi marka Delecta.
2017-04-05, 14:37
Obudź w dziecku pasję… do pieczenia
Dzieci mają w sobie naturalną chęć uczenia się i poznawania świata. Pasje i zainteresowania małych odkrywców, wspierane przez rodziców w odpowiedni sposób, mogą nawet wpływać na ich przyszłość zawodową. Jak obudzić i odpowiednio wzmacniać zapał dziecka, na przykład do pieczenia?
2017-03-31, 12:05
Komunijna oferta słodyczy marki Solidarność
Marka Solidarność z okazji zbliżających się uroczystości pierwszokomunijnych przygotowała specjalną kolekcję bombonierek w pięknej oprawie graficznej. Elegancko zapakowane czekoladowe słodkości będą mile widzianym upominkiem. Produkty będą dostępne w sprzedaży od marca br.
2017-03-22, 13:10
Wiosenne wypieki – Ptysie kawowe
Mimo że pogoda za oknem daleka jest od wymarzonej, już sama myśl o nadejściu upragnionej wiosny napawa optymizmem i chęcią do kulinarnych eksperymentów.
2017-03-21, 14:51
Babeczki dla Babeczki – Delecta
Dla zdecydowanej większości Polaków (86%) pieczenie jest sposobem na wyrażanie uczuć*. O słodkie wypieki warto pokusić się także na szczególne okazje, na przykład Dzień Kobiet.
2017-03-07, 14:42
Egzotyczne i leśne Galaretki od marki Delecta
Słodkie i pełne aromatu owoców galaretki stanowią doskonały deser dla dzieci i dla dorosłych. Dla miłośników tych intensywnie kolorowych przysmaków marka Delecta przygotowała dwie nowości: Galaretkę o smaku owoców lasu pełną malin, jeżyn i jagód oraz Galaretkę o smaku owoców egzotycznych: ananasa, melona i mango.
2017-02-21, 12:06
Słodkie wyznanie miłości – Sernik Walentynkowy
Istnieje wiele sposobów na wyznanie miłości w Dniu Zakochanych. Najpyszniejszym i najsłodszym z nich jest własnoręcznie przygotowany Sernik Walentynkowy. Czekoladowo-ciasteczkowy spód, puszysta warstwa masy serowej i czerwone serduszka są kwintesencją walentynkowego podarunku dla bliskiej osoby ot tak… prosto z serca.
2017-02-14, 10:18
Przekąski na stok. Co zabrać do plecaka?
Całodniowe zimowe szaleństwo na nartach lub snowboardzie jest źródłem wielu niesamowitych przeżyć. Przy wzmożonym wysiłku w niskich temperaturach warto pamiętać o dostarczeniu organizmowi zdrowych, a także rozgrzewających przekąsek.
2017-02-02, 11:36
RAPORT: Polacy kochają piec ciasta!
W 75% polskich gospodarstwach piecze się ciasta co najmniej raz w miesiącu. Zdaniem zdecydowanej większości badanych (89%) pieczenie wprowadza w domu rodzinną atmosferę, łączy pokolenia (dla 88%), a według 86% respondentów domowym ciastem można wyrażać uczucia – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie marki Delecta.
2017-01-27, 15:18
Grześki i Familijne na podium plebiscytu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2017
Produkty Grupy Colian po raz kolejny zostały nagrodzone w konkursie Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów. Najnowsze propozycje marek Grześki i Familijne zdobyły brązowe medale w tegorocznej edycji plebiscytu. Prestiżowe wyróżnienia wręczono 19 stycznia w hotelu Bristol w Warszawie podczas uroczystej gali.
2017-01-26, 10:40
Pudding czekoladowy dla Babci i Dziadka
Pudding czekoladowy ze słodkim kajmakiem i chrupiącą posypką z prażonych orzechów arachidowych to doskonały deser zarówno na co dzień, jak i na wyjątkowe okazje jakimi są Dzień Babci i Dzień Dziadka.
2017-01-20, 14:50
Słodki podwieczorek dla Babci i Dziadka
Dzień Babci i Dziadka to doskonała okazja, aby wyrazić im swoją miłość i wdzięczność. Doskonałym pomysłem na uczczenie tego wyjątkowego czasu w szczególny sposób jest wspólny podwieczorek przygotowany ot tak… prosto z serca.
2017-01-18, 12:36
Owocowy kubek… ot tak… prosto z serca – startuje kampania reklamowa
Wraz z początkiem tygodnia ruszyła kampania reklamowa promująca jednoporcjowe kisiele Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja prowadzona równolegle w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży potrwa do 5 marca br.
2017-01-10, 14:34
Świąteczna atmosfera z „Plecionymi pierniczkami”
Nieodzownym elementem świąt Bożego Narodzenia jest rozchodzący się po domu zapach korzennych przypraw podczas rodzinnego przygotowywania słodkich pierniczków.
2016-12-21, 12:23
Polacy wydadzą więcej na prezenty świąteczne niż w ubiegłym roku
Zwyczaj obdarowywania prezentami pod choinkę bliskich i przyjaciół jest w Polsce silnie kultywowany. Prezenty świąteczne lubi kupować większość Polaków (77 proc.). Pod świąteczne drzewka trafią przede wszystkim zabawki dla dzieci, perfumy i kosmetyki. Ponad połowa Polaków na upominki planuje w tym roku wydać ponad 300 zł - pokazują wyniki badania opinii, przeprowadzonego na zlecenie Fundacji na rzecz reputacji marki „Premium Brand” przez agencję badawczą Maison&Partners na panelu Ariadna.
2016-12-14, 13:53
Radość dekorowania z Decoradą Kolorowe mini piegi Delecta
Ozdabianie wypieków może stanowić nie lada wyzwanie, ale również pozwala uwolnić duszę artysty drzemiącą w każdym wielbicielu pieczenia. Z pomocą przychodzi marka Delecta i linia posypek Decorada. Do kreatywnego ozdabiania świątecznych i karnawałowych słodkości doskonale sprawdzi się pozbawiona konserwantów i sztucznych barwników nowość – Decorada Kolorowe mini piegi.
2016-12-14, 13:02
Świąteczne prezenty ot tak… prosto z serca
Najlepsze świąteczne prezenty pozostające w pamięci na lata, to takie, których nie można kupić. Własnoręcznie przygotowane słodkie upominki poza wyjątkowym smakiem, kryją w sobie także zaangażowanie i poświęcenie, czyli „coś” czego nie uda się znaleźć w żadnej innej niespodziance. W przygotowaniu wyjątkowych prezentów pomoże marka Delecta!
2016-12-12, 12:42
Przepis na niezapomniane Święta w kampanii marki Delecta
Ruszyła kampania promująca Pierniczki korzenny smak oraz posypki do dekoracji wypieków z linii Decorada marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 25 grudnia br.
2016-12-06, 10:50
Aromatyczny, waniliowy, pyszny… Nowy krem tortowy Delecta!
Kremy tortowe do przekładania i dekoracji wypieków w szybki sposób przemienią każdy biszkopt, bezę czy kruche ciasto w dostojny i elegancki deser na specjalną okazję. Dzięki nowemu Kremowi tortowemu o smaku waniliowym Delecta domowe ciasta i desery zamienią się w prawdziwe dzieła sztuki ot tak… prosto z serca!
2016-11-30, 12:28
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.