Kolterman Media Communications
Witamy w biurze prasowym
Custodia Capital inwestuje w Profi S.A.
28.02.2025 r. fundusz inwestycyjny Custodia Capital zainwestował w Profi S.A. Celem transakcji jest wsparcie dalszego rozwoju firmy oraz umacnianie jej pozycji na rynku poprzez strategiczne inwestycje w marki i wdrażanie nowatorskich rozwiązań.
PROFI SA
2025-03-03, 10:55
Poczuj wiosnę na talerzu z Zupą Jarzynową JemyJemy!
Masz dość szarych, zimowych wieczorów? Zupa Jarzynowa JemyJemy to doskonały sposób, by już teraz dodać do codziennych posiłków odrobinę wiosennej radości. Pożywna, aromatyczna i prosta w przygotowaniu – sprawi, że poczujesz powiew nadchodzących ciepłych dni!
PROFI SA
2025-02-25, 10:25
Wystartowała loteria konsumencka „Mieć Grzeszki? To się opłaca!”
15 lutego br. ruszyła loteria konsumencka „Mieć Grzeszki? To się opłaca!” zorganizowana przez markę Grześki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników w puli czekają 9434 nagrody pieniężne. Działania będą intensywnie promowane w Internecie, przez influencerów, w punktach sprzedaży oraz na wybranych bankomatach w całej Polsce.
Grześki
2025-02-18, 13:15
Oranżada Hellena zaprasza na pierwszą immersyjną kampanię w historii polskiego marketingu!
Oranżada Hellena wprowadza nową jakość na polskim rynku marketingowym, organizując pierwszą immersyjną kampanię w historii. Wystawa Hellendż: Cudze chwalicie, a siebie...? odbędzie się w dniach 14-16 lutego br. w warszawskim Melt Museum i zaoferuje odwiedzającym niezwykłe doświadczenia wizualne oraz interaktywne instalacje. Wydarzenie będzie bezpłatne i otwarte dla wszystkich.
Hellena
2025-02-12, 12:14
Ruszyła trzecia edycja konkursu #MojaCOOLGirl marki Jeżyki!
Wraz z początkiem lutego rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki z portfolio firmy Colian. Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, zachęca konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób. W tym roku na zwycięzców czekają trzy nagrody główne po 10 000 zł oraz 40 podwójnych słodkich przesyłek dla dwojga.
Colian
2025-02-05, 15:00
Wystartowała szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2025!
31 stycznia br. ruszyła szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie autorskiej grafiki na świąteczne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej. Łączna pula nagród wynosi ponad 46 000 zł. Produkty z zwycięskimi projektami trafią do ogólnopolskiej sprzedaży jeszcze pod koniec tego roku jako część sezonowej linii Art Collection. Zgłoszenia można przesyłać do 18 marca br.
Colian
2025-02-05, 14:55
Ruszają „Familijne Wtorki Filmowe”!
1 lutego br. wystartowały „Familijne Wtorki Filmowe” – kolejna odsłona uwielbianej akcji marki Familijne, należącej do portfolio firmy Colian. Tym razem miłośnicy dużego ekranu i chrupiących wafelków mogą skorzystać z wyjątkowych zniżek na bilety do wszystkich sieci kin w całej Polsce oraz wybranych kin niezależnych. Kampania promocyjna obejmuje m.in. działania w telewizji, radiu, digitalu, mediach społecznościowych oraz punktach sprzedaży.
Colian
2025-02-05, 14:40
Zupa Tajska od JemyJemy – orientalna podróż na talerzu
Marzy Ci się odrobina egzotyki w domowym zaciszu? Wyrusz w wyjątkową podróż z Zupą Tajską od JemyJemy! To idealna propozycja dla miłośników odkrywania nowych smaków i nietuzinkowych doznań kulinarnych bez konieczności wychodzenia z domu.
PROFI SA
2025-01-31, 10:45
Śliwka Nałęczowska w nowej odsłonie ART COLLECTION 2025
Z początkiem 2025 roku Śliwka Nałęczowska ponownie zaskakuje miłośników pralin swoją limitowaną serią opakowań ART COLLECTION. Tym razem kolekcja prezentuje pięć wyróżnionych projektów nagrodzonych w jubileuszowej edycji konkursu „Design by Śliwka Nałęczowska 2024”. Grafiki, które zachwyciły jury, zdobią zarówno eleganckie bombonierki o gramaturze 300 g, jak i kartoniki w kształcie sztabek o wadze 190 g, podkreślając ty samym artystyczny wymiar marki.
Colian
2025-01-23, 11:00
Grześki i Jeżyki zabierają pasażerów w świąteczną podróż linią 180!
Od 16 grudnia warszawska linia autobusowa nr 180 zamieniła się w miejsce pełne magii i słodkich wrażeń. Marki Grześki i Jeżyki, należące do Colian, we współpracy z Radiem Kolor oraz Miejskimi Zakładami Autobusowymi w Warszawie, zapraszają do udziału w niecodziennej inicjatywie, która pozwoli oderwać się od przedświątecznego zgiełku.
Grześki
2024-12-19, 12:20
Oryginalne ozdoby choinkowe DIY – stwórz je z Appetita!
Święta Bożego Narodzenia to magiczny czas, kiedy nasze domy wypełniają się wyjątkowym blaskiem dzięki różnorodnym świątecznym akcentom. Choć wiele osób decyduje się na gotowe ozdoby ze sklepów, nic nie dorównuje radości z tworzenia własnych, oryginalnych elementów wystroju. Szczególnie kiedy można je potem… zjeść! Pierniczki, ciasteczka, cukierki, łańcuch z bakalii lub popcornu - te wszystkie smakołyki sprawdzą się świetnie zarówno jako ozdoby choinkowe jak i przekąski do podjadania. Wykonasz je samodzielnie, nie nadwyrężając przy tym budżetu.
Appetita
2024-12-17, 16:40
Pasztety Dworskie – wykwintny smak na święta
Boże Narodzenie to niezwykły czas, pełen ciepła i rodzinnych spotkań. To chwile, gdy przy wspólnym stole delektujemy się potrawami i przysmakami, które tworzą wyjątkową atmosferę świąt. Wśród bożonarodzeniowych dań nie może zabraknąć niepowtarzalnych Pasztetów Dworskich, które łączą staropolską tradycję z nowoczesnymi trendami.
PROFI SA
2024-12-17, 16:40
Czerwony barszcz JemyJemy – idealny na święta!
Czy można wyobrazić sobie Boże Narodzenie bez czerwonego barszczu? To właśnie on jako pierwszy pojawia się na wigilijnym stole, symbolicznie rozpoczynając świąteczną ucztę. Skąd bierze się jego wyjątkowa rola w bożonarodzeniowej tradycji i co sprawia, że od pokoleń zajmuje tak ważne miejsce podczas tego magicznego czasu?
PROFI SA
2024-12-17, 16:40
Oranżada Hellena Party ogłasza konkurs i zaprasza do wspólnego świętowania!
Czy pamiętacie te wyjątkowe chwile z dzieciństwa, które wywoływały szybsze bicie serca i szeroki uśmiech na twarzy? Marka Oranżada Hellena Party pragnie nam o nich przypomnieć w konkursie prowadzonym pod hasłem „Jest Party? Jest Konkurs!”. Na zwycięzców czekają fantastyczne nagrody, w tym dwa bony na wakacje, każdy o wartości 10 000 zł oraz vouchery do Suntago i Energylandii. Akcja potrwa do końca stycznia 2025 r.
Hellena
2024-12-03, 10:20
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla fanów tej wybitnej marki.
Hellena
2024-12-03, 10:20
Jesień z zupami JemyJemy
Rozgrzewająca Węgierska Gulaszowa, klasyczny Rosół czy pożywny Kapuśniak? Nasze trzy pyszne propozycje to idealne rozwiązanie na szybki obiad, który zachwyci bogactwem smaków, aromatów i doda energii w nawet najbardziej pochmurny dzień.
PROFI SA
2024-12-03, 10:20
„Jest okazja? Jest Party!” – nowa aktywacja Oranżady Hellena Party
Oranżada Hellena Party zachęca do wspólnego celebrowania magicznych chwil i zaprasza konsumentów do udziału konkursie. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody, w tym dwa bony na wakacje o wartości 10 000 zł każdy, a także 20 voucherów do Suntago i 20 do Energylandii. Akcja jest częścią kampanii „Jest okazja? Jest Party!”, która wystartowała pod koniec listopada i zakończy się na przełomie stycznia 2025 roku.
Hellena
2024-12-03, 10:15
Otwarcie sklepu firmowego Jutrzenki w Bydgoszczy
Już w najbliższy wtorek, 26 listopada o godzinie 10:00, przy ul. Garbary 5 w Bydgoszczy zostanie uroczyście otwarty pierwszy w mieście sklep firmowy pod szyldem Jutrzenki. To wyjątkowe miejsce łączy nowoczesny design z bogatym dziedzictwem marki, tworząc przestrzeń, w której każdy miłośnik słodyczy znajdzie coś dla siebie.
Colian
2024-11-25, 14:35
Kulinarne inspiracje od marki Profi – prosty sposób na kreatywne przekąski!
Pasztet to coś więcej niż klasyczny dodatek do kanapek – może być bazą wielu kreatywnych przekąsek. Marka Profi doceniana przez wielu konsumentów zaprasza na kulinarną podróż pełną pomysłów dzięki nowemu e-bookowi Profi.
PROFI SA
2024-11-20, 12:10
Świąteczna Oranżadowa Lokomotywa przemierza Polskę i Europę z przesłaniem „ŚWIĘTA RAZEM SĄ WYBITNE”
Na perony polskich miast wjechała wyjątkowa Oranżadowa Lokomotywa, która natychmiast podbiła serca miłośników kolei i świątecznych atrakcji! Od 15 listopada pociąg w barwach Oranżady Hellena kursuje po Polsce i Europie, łącząc m.in. Warszawę z Berlinem, Gdynią i Wiedniem. Nietuzinkowa inicjatywa zaprasza do zanurzenia się w bożonarodzeniowej atmosferze, wzbogaconej o elementy nostalgii i radości, które są na stałe wpisane w charakter wybitnej marki z portfolio Colian.
Hellena
2024-11-20, 12:03
Mikołaj Grześki - słodka radość na Święta
Szukasz pomysłu na pyszny, zabawny upominek na Święta? Mamy coś wyjątkowego! Mikołaj Grześki z mlecznej czekolady i chrupiącym nadzieniem, to doskonały wybór, który zaskoczy oraz ucieszy zarówno małych, jak i dużych miłośników słodkości. Idealnie sprawdzi się jako dodatek do większego prezentu lub radosny akcent na bożonarodzeniowym stole.
Grześki
2024-11-19, 11:55
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki!
Ponad 40 000 kliknięć w ikonki jeży oraz 10 000 pełnowartościowych posiłków przekazanych na rzecz kolczastych podopiecznych – to efekt jesiennej kampanii „Wszystkie Jeże nasze są!” zrealizowanej przez markę Jeżyki.
Colian
2024-11-13, 13:00
Polskie słodycze na polskie święta – Boże Narodzenie z ofertą Colian
Jak co roku, firma Colian dzieli się tym, co ma najlepsze, by uświetnić celebrację najpiękniejszych, świątecznych dni pysznymi słodyczami. Figurki i Pastylki od Goplany, Mikołaj Grześki, Śliwka Nałęczowska z cynamonem i Jeżyki z nutą korzenną to produkty, które umilą zarówno czas przygotowań, jak i radosne chwile w gronie najbliższych.
Colian
2024-11-07, 11:30
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Tegoroczny projekt obejmuje osiem odcinków, w których poruszane są tematy przemocy oraz sposobów radzenia sobie z hejtem – w domu, szkole i w przestrzeni publicznej. W szczerych rozmowach o swoich doświadczeniach opowiadają m.in. Julia Wieniawa, Maciej Stuhr oraz Luna.
Grześki
2024-10-31, 11:15
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.