Kolterman Media Communications
Witamy w biurze prasowym
Apetycznie przyprawiona sałatka - Zioła do sałatek Appetita z linii Ewy Wachowicz
Kolorowe, pełne witamin, bogate w cenne mikroelementy, smaczne, zdrowe sałatki i surówki są niezastąpione w codziennej diecie. Tajemnica ich smaku tkwi w wysokiej jakości składnikach oraz odpowiednio dobranych przyprawach. Z ziołami i przyprawami Appetita sałatki nabiorą przyjemnego aromatu, a także bardziej wyrazistego smaku.
Appetita
2020-09-01, 13:05
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
Świecące buty i sznurówki, a w wielkim finale rowery z oświetleniem – oto nagrody w ogólnopolskiej loterii marki Grześki, która startuje 24 sierpnia br. Akcja, adresowana głównie do młodszych konsumentów, wspiera sprzedaż w kluczowym okresie „powrotu do szkoły”.
Grześki
2020-08-24, 15:25
Wafle Familijne dzisiaj kończą 25 lat! 
Wafle Familijne królują w domach polskich rodzin już od 25 lat! Dokładnie 21 sierpnia 1995 r. zarejestrowano znak towarowy marki i tak rozpoczęła się przygoda najbardziej rodzinnych wafelków w naszym kraju, które są rynkowym numerem 1 w swojej kategorii!
2020-08-21, 11:07
Smaki lata i jesieni zamknięte w słoiku – smakowita domowa spiżarnia z Appetitą
Późne lato i wczesna jesień to doskonały czas na przygotowanie zapasów na zimę. Aby w pochmurne i mroźne dni przywołać smak pysznych sezonowych warzyw i owoców, wystarczy pomyśleć o domowych przetworach. Znane od wielu pokoleń metody utrwalania żywności, kiszenie i marynowanie przy pomocy Appetity stają się proste i dostępne dla każdego.
Appetita
2020-08-17, 11:38
Colian rozpoczyna budowę nowego magazynu w zakładzie w Opatówku 
W pierwszych dniach sierpnia spółka Colian przystąpiła do realizacji inwestycji polegającej na budowie nowego magazynu w zakładzie w Opatówku. W obiekcie będą składowane napoje marki Hellena, w tym kultowa już Oranżada Hellena. 
2020-08-07, 15:35
Wyprawka pierwszaka, czyli jak przygotować dziecko do szkoły
Pierwszy dzień szkoły to zwykle bardzo ekscytujące, ale i stresujące wydarzenie. Młody człowiek tego dnia wyjątkowo potrzebuje uwagi i wsparcia rodziców zwłaszcza, jeśli to jego pierwsze doświadczenia z  edukacją. Warto rozpocząć wcześniej przygotowania i poświęcić czas na to, aby wspólne oczekiwanie na rok szkolny stało się przygodą. Zaangażuj swoje dziecko w wybór szkolnych przyborów!
Kampania reklamowa
2020-07-29, 09:46
Naturalne sposoby zwalczania niechcianych lokatorów z dodatkami cukierniczymi Appetita
Przydomowy ogródek czy balkon mogą przyciągać nieproszonych gości – różnego rodzaju owady, pająki i inne szkodniki, niszczące uprawy i wyglądające nieestetycznie. Niepożądanych lokatorów można eksmitować, używając naturalnych środków, które są bezpieczne dla zdrowia, ekologiczne, tanie, a jednocześnie efektywne. W walce z mrówkami, pająkami i mszycami sprawdzą się preparaty na bazie… dodatków spożywczych z linii Domowe Sekrety marki Appetita.
Appetita
2020-07-20, 12:18
Z okazji 25. urodzin Wafli Familijnych przywołaj Urodzinowe wspomnienia w Radiu ZET
Marka Familijne zachęca do świętowania swoich 25. urodzin i dzielenia się urodzinowymi wspomnieniami w ramach specjalnego konkursu na antenie Radia ZET. Najpiękniejsze historie zostaną nagrodzone voucherami na prezent i zapasami Wafli Familijnych. 
Colian
2020-07-20, 12:15
Nowość! Kuszące smakiem napoje niegazowane z linii Hellena Premium
Hellena rozwinęła ofertę napojów niegazowanych o linię Premium. Woda mineralna, soczyste polskie owoce, naturalne składniki, wysoka zawartość soków owocowych, brak konserwantów i wyróżniające się opakowania to najważniejsze znaki rozpoznawcze nowości marki. Pełne smaku produkty są już dostępne w sprzedaży. 
Hellena
2020-07-16, 15:31
BIC wspiera finansowo SOS Wioski Dziecięce Przekaże darowiznę ze sprzedaży produktów szkolno-biurowych
Gdy rodziny przygotowują się do nowego roku szkolnego, BIC - światowy lider na rynku produktów szkolno-biurowych,rozpoczyna współpracę z globalną organizacją charytatywną SOS Children’s Villages, aby wszystkie dzieci miały równy dostęp do nauki. Partnerstwo jest potwierdzeniem zaangażowania firmy BIC w działania na rzecz dzieci i edukacji na świecie. W ramach akcji w Polsce firma przekaże min. 88 tys. złotych Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce.
Kampania reklamowa
2020-07-13, 08:27
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
Od 1 lipca do końca sierpnia potrwa jubileuszowa loteria pod hasłem „Familijne 25. urodziny”, którą marka Familijne przygotowała dla swoich konsumentów z okazji swoich urodzin. Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach i punktach sprzedaży.
Colian
2020-07-01, 08:53
Przyprawiające o zachwyt warsztaty kulinarne z Appetitą i Ewą Wachowicz
Appetita, z portfolio firmy Colian, zorganizowała niezapomniane warsztaty kulinarne z ekspertką dobrego smaku i stylu, Ewą Wachowicz. 20 czerwca br. laureaci konkursu „Przypraw nas o zachwyt 2” doskonali umiejętności kulinarne pod okiem ambasadorki marki w studio Kulinarne Kreacje w Krakowie. 
Appetita
2020-06-25, 13:32
Na Dzień Ojca – stek idealny z Appetitą!
Wielkimi krokami zbliża się Dzień Ojca. 23 czerwca to doskonała okazja, by zrobić tacie niespodziankę w postaci kulinarnej uczty. Świetnym pomysłem będzie przygotowanie pysznego steku. Marka Appetita podpowiada jak przyrządzić idealną sztukę mięsa w domowym zaciszu.
Appetita
2020-06-22, 12:09
Noś kask. Kask jest cool! 
W Kaliszu powstało stowarzyszenie Kask jest cool, którego celem jest propagowanie uprawiania sportów rekreacyjnych w świadomy i bezpieczny sposób – w kasku i ochraniaczach. Członkowie aktywnie zabiegają o zmianę przepisów polskiego prawa i wprowadzenie ustawowego nakazu noszenia kasku podczas jazdy rowerem i hulajnogą przez dzieci i młodzież do 18 roku życia. Pomysłodawcami akcji są znajomi rodziców tragicznie zmarłego Dominika. Honorowym członkiem stowarzyszenia został Prezydent Kalisza.
2020-06-18, 11:11
Mus je schrupać… latem!  – Familijne startują z kampanią reklamową
Tegoroczne lato będzie należeć do Wafli Familijnych. Marka stawia na szeroką komunikację w  mediach, która wystartowała 15 czerwca i potrwa aż do końca lata. Działania podzielono na etapy, które w pierwszej odsłonie obejmują kampanię produktową w telewizji, na platformach VOD i odsłonę teaserową w mediach społecznościowych.
Kampania reklamowa
2020-06-15, 12:05
Wirtualny manager i wieczory filmowe – co jeszcze oferuje coworking?
Powoli wracamy do normalności. Ci, którym home office dał się mocno we znaki zaczynają rozglądać się za możliwością pracy w biurze. Wynajem dużej przestrzeni to spore koszty, które dla freelancera czy osoby prowadzącej jednoosobową działalność są po prostu nieopłacalne. Rozwiązaniem staje się biurko w coworkingu. A jest w czym wybierać, bo ich właściciele prześcigają się z ofertą usług dodatkowych.
Kampania reklamowa
2020-06-15, 11:31
Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą
Diety odchudzające często wiążą się z wyrzeczeniami, eliminacjami czy ograniczeniami. Na szczęście dietetyczne posiłki nie muszą być mdłe i nudne - smak potraw z powodzeniem podkręcą aromatyczne zioła i przyprawy marki Appetita. Warto poznać naturalnych sprzymierzeńców w walce o lepsze zdrowie i piękną sylwetkę.
Appetita
2020-06-10, 14:24
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Grześki
2020-06-01, 11:05
Nowość! Familijne opakowania lodów Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska
Firma Colian rozszerzyła ofertę lodów rodzinnych, by zapewnić jeszcze więcej przyjemności amatorom chłodzących deserów. W sklepowych zamrażarkach pojawiły się lody Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska w familijnym formacie.
Colian
2020-05-27, 13:17
Plakaty inspirowane Śliwką - znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska
III odsłona konkursu Design by Śliwka Nałęczowska okazała się wielkim sukcesem. Młodzi artyści zgłosili rekordową liczbę 2874 projektów. Jury wybrało 12 najlepszych plakatów, zainspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!”.
Colian
2020-05-27, 13:15
Nowość!!! Oranżada Strzelająca Hellena
Oranżada Hellena wprowadza kolejną propozycję. Do oferty marki dołącza Oranżada Strzelająca Hellena o oryginalnym landrynkowym smaku. Nowa wersja Oranżady do spożycia prosto z saszetki będzie dostępna w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji.
Hellena
2020-04-29, 08:44
Lodowe Grześki – NOWOŚĆ lody Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku
Colian rozszerza ofertę lodów impulsowych. Firma debiutuje z kolejnym smakiem kultowych wafelków Grześki w zmrożonej formie. Nowe Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku są już dostępne w sklepowych zamrażarkach.
Grześki
2020-04-29, 08:40
Wynajmij biurko na godziny i… wyjdź z domu!
Dziewięciu na dziesięciu freelancerów wybiera pracę zdalną, najczęściej w domu lub w przestrzeni publicznej z dostępem do internetu. Czyli w praktyce, pracować można wszędzie. Pandemia koronawirusa zmieniła wybór - w przymus pozostania w domu. Niestety nie dla każdego okazało się to zmianą na lepsze. Czekając na powrót do normalności i codziennej rutyny sprzed epidemii, bo przecież nastąpi on wcześniej lub później, warto sprawdzić, co oferuje rynek w zakresie wynajmu miejsc do pracy.
2020-04-27, 11:00
Rodzinne ferie w zimowej kampanii marki Familijne
Mus je schrupać! – pod takich hasłem 20 stycznia wystartowała telewizyjna odsłona zimowej kampanii reklamowej marki Familijne. Począwszy od ferii zimowych, aż do marca, marka przeprowadzi kompleksowe działania komunikacyjne w kanałach off- i online.
Colian
2020-01-20, 11:44
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.