Kolterman Media Communications
Witamy w biurze prasowym
Wykwintność i prostota w jednym, czyli karnawał z Appetitą!
Perfekcyjna przekąska na karnawał?! Jest szybka, prosta i wzbudza zachwyt częstowanych gości. Wszystkie te cechy łączy w sobie… crostini! Przepyszne włoskie kanapeczki, których przygotowanie zajmuje niezwykle mało czasu, dają nieskończenie wiele możliwości kombinacji smaków. Marka Appetita podaje przykładowe kompozycje na te wykwintne przystawki.
2021-01-13, 13:31
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia br. wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie reklamowym marka przygląda się naszym szkolnym grzeszkom…
Grześki
2021-01-11, 14:45
Wigilia uwodząca smakiem i aromatem – 12 potraw wyczarowanych z Appetitą
Wigilia Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas przepełniony radością, miłością i ciepłem. Wśród pięknych dekoracji, wzajemnych życzeń i obdarowywania się prezentami nie może zabraknąć uroczystej kolacji, tworzącej niepowtarzalny klimat. Do przygotowania tradycyjnych dań w nowoczesnym wydaniu idealnie sprawdzą się przyprawy marki Appetita, które pozwolą wyczarować dwanaście smakowitych i aromatycznych potraw.
Appetita
2020-12-15, 14:59
Colian przekazał słodycze dla krwiodawców
Spółka Colian pomaganie ma we krwi. W grudniu do regionalnych centrów krwiodawstwa i krwiolecznictwa w sześciu miastach w Polsce firma przekazała ponad 22 tysiące słodyczy i napojów. To kolejna akcja realizowana na rzecz społeczności lokalnej w regionach, gdzie producent posiada swoje oddziały.
2020-12-07, 13:58
Przepyszne desery na bazie lodów Jeżyki, Grześki i Śliwka Nałęczowska polecają się na jesienno-zimowe wieczory
Kto powiedział, że lody można jeść tylko latem?! Z lodami Jeżyki, Grześki i Śliwka Nałęczowska sezon trwa cały rok! Kultowe słodycze w zmrożonych odsłonach pozwalają na samodzielne wyczarowanie efektownych deserów, które idealnie sprawdzą się podczas długich jesienno-zimowych wieczorów.
Colian
2020-12-01, 09:55
„Małe grzeszki” Polaków w liczbach – wyniki badania
Polacy bez wyrzutów sumienia przyznają się do popełniania „małych grzeszków”. Najczęściej podjadamy słodycze i oglądamy się na ulicy za piękną kobietą lub atrakcyjnym mężczyzną. Co więcej, zachowania te uważamy za najbardziej niewinne spośród małych, codziennych słabości, na które pozwalamy sobie od czasu do czasu.
Grześki
2020-11-27, 15:28
Oranżada Hellena z nową kampanią świąteczną – zabiera na biegun oranżadowy i zaprasza na Pierwszą Gwiazdkę
Zbliża się Boże Narodzenie, więc Oranżada Hellena kolejny raz zabiera konsumentów w podróż na biegun oranżadowy i zaprasza na wspólną Pierwszą Gwiazdkę. 16 listopada marka startuje z działaniami wizerunkowo-sprzedażowymi autentycznie najlepszego polskiego napoju na Święta.
Hellena
2020-11-20, 14:45
Świąteczne słodycze od Goplany i Soldarności
W tym roku w świątecznej ofercie słodyczy polskich marek Goplana i Solidarność znalazły się zarówno specjalne edycje limitowane, jak i sprzedażowe hity. Biorąc pod uwagę, że słodycze (obok kosmetyków) należą do najczęściej wręczanych prezentów podczas Bożego Narodzenia, warto mieć je na uwadze.
Goplana
2020-11-19, 13:29
Gwiazdy w najnowszej kampanii Oranżady Hellena: Viki Gabor, Roxie Węgiel i… Oranżada Hellena Party
Artystki młodego pokolenia Viki Gabor i Roxie Węgiel reklamują autentycznie najlepszą Oranżadę Hellena Party. Musująca nowość to gwiazda każdej imprezy, co udowadnia szeroko zakrojona kampania marki. Działania w telewizji, Internecie i punktach sprzedaży będą realizowane od 16 listopada aż do końca karnawału.
Hellena
2020-11-18, 14:36
 „Każdy ma swoje grzesz… Grześki” – nowa platforma komunikacyjna marki
80% Polaków deklaruje, że ma swoje „małe grzeszki” – niewielkie przyjemności,  na które pozwala sobie od czasu do czasu*.  Drobne słabości – grzeszki są nieodłącznym elementem naszego życia, zupełnie jak Grześki, które w listopadzie wystartowały z nową platformą komunikacyjną. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki” potrwa do 20 grudnia br. w telewizji i internecie.
Grześki
2020-11-16, 13:48
Gęsina na św. Marcina – gęsie mięso w wydaniu Ewy Wachowicz
11 listopada na imieninach Świętego Marcina króluje… gęsina. Aby przybliżyć tradycję spożywania tego szlachetnego mięsa, najpiękniejsza kobieta polskiej kuchni, Ewa Wachowicz specjalnie dla marki Appetita przygotowała autorskie przepisy z gęsiną w roli głównej.
Appetita
2020-11-10, 11:14
Nowość! Gwiazda każdej imprezy - Oranżada Hellena Party
Oranżada Hellena wprowadza kolejną wystrzałową propozycję dla dzieci. Do oferty marki dołączyła nowa odsłona kultowego napoju – bezalkoholowy szampan Oranżada Hellena Party. Produkt jest dostępny w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji.
Hellena
2020-11-09, 15:05
Goplana Premium – ekskluzywne praliny na święta
Pięknie zapakowane praliny doskonałej jakości to jeden z najchętniej kupowanych prezentów z okazji Bożego Narodzenia. W tym roku, po raz pierwszy w świątecznej ofercie Colian znalazła się linia Goplana Premium – limitowana edycja pralin w ekskluzywnych opakowaniach. Globalna marka czekoladowa, która z powodzeniem zdobywa rynki międzynarodowe, będzie dostępna w sprzedaży w Polsce tylko w okresie świątecznym.
Goplana
2020-11-04, 10:05
Sprzątanie bez chemii. Domowe środki czystości z dodatkami cukierniczymi Appetita
Porządki to nieodłączna część życia każdego człowieka. Niemal każdą powierzchnię pomoże pięknie wyczyścić nieoczywisty duet – soda oczyszczona i kwasek cytrynowy. W trosce o środowisko, zdrowie i własną kieszeń warto wykorzystać ich możliwości, aby ograniczyć zużycie chemicznych detergentów. Z dodatkami cukierniczymi Appetita można sprzątać ekologicznie, ekonomicznie i skutecznie.
Appetita
2020-10-28, 12:51
Wafelkowy mural na 25 urodziny Wafli Familijnych
W Bydgoszczy - mieście, w którym dokładnie 25 lat temu powstały Wafle Familijne pojawił się jubileuszowy mural. W ten sposób marka najbardziej rodzinnych wafli w Polsce świętuje urodziny, podkreślając jednocześnie swoje regionalne pochodzenie.
Kampania reklamowa
2020-10-22, 11:10
Prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020 tworzą galerię w największych miastach Polski
Plakaty laureatów III edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska podbijają polskie miasta. Prezentacja zwycięskich prac, zainspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą”, stanowi część jesiennej kampanii reklamowej marki Śliwka Nałęczowska.
Kampania reklamowa
2020-10-19, 12:15
Wystartowała jesienna aktywacja Śliwki Nałęczowskiej i pralin Solidarności
Śliwka Nałęczowska i praliny marki Solidarność ruszają ze wspólną promocją. W jej ramach - w placówkach kanału tradycyjnego i nowoczesnego - można odebrać unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska.
Colian
2020-10-15, 12:14
Nowość! „Pyszna frajda!” - jedyna na rynku Oranżada Hellena Pouch ze słomką
Oranżada Hellena zaprasza w sentymentalną podróż w nowoczesnym wydaniu. Marka postawiła na kultową formę opakowania – torebkę ze słomką, skrywającą niegazowaną odsłonę swojego sztandarowego produktu. Oranżada Hellena Pouch ze słomką, którą idealnie opisuje hasło „Pyszna frajda!”, jest już dostępna w sprzedaży.
Hellena
2020-10-13, 13:01
Owocowe szaleństwo – kuszące smakiem koktajle z napojami owocowymi Hellena
Gdy dni powoli robią się coraz krótsze, a za oknem roztacza się jesienna aura, warto sięgnąć po orzeźwienie, które zapewnią… koktajle. Dorodne polskie owoce, pełne smaku napoje niega-zowane Hellena oraz odpowiednie dodatki sprawią, że stawianie czoła chandrze będzie wyjąt-kowo proste, a do tego mega pyszne i soczyste!
Hellena
2020-10-05, 11:57
Ruszyła jesienna kampania reklamowa Śliwki Nałęczowskiej
Rozpoczęła się jesienna ofensywa reklamowa Śliwki Nałęczowskiej. Marka jest wspierana kampanią sponsoringową w telewizji, będzie promowana w przestrzeni miejskiej, w digitalu, a także w punktach sprzedaży. Działania potrwają do końca listopada.
2020-09-30, 14:52
Appetita poleca. Rozgrzewające napoje na chłodne dni
Na brzydką aurę, ponure widoki za oknem i podły nastrój najlepszym remedium jest wieczór pod kocykiem z kubkiem gorącego napoju. Bazując na kilku przyprawach, można z łatwością wyczarować pyszne napary, które umilą leniwe, jesienno-zimowe chwile spędzone w towarzystwie ulubionego serialu lub książki. Rozgrzewająca herbatka, gorące kakao, kawa korzenna czy złote mleko przygotowane z przyprawami Appetita zachwycą smakiem i błyskawicznie poprawią samopoczucie.
Appetita
2020-09-28, 12:13
Magia Świąt z Oranżadą Hellena
Podczas przygotowań do Bożego Narodzenia, myśli krążą przede wszystkim wokół tradycyjnych potraw. Planując świąteczne zakupy, warto pamiętać również o… orzeźwiających napojach! Idealnym towarzyszem rodzinnego świętowania jest Oranżada Hellena w familijnej butelce 1,25 l, której oryginalny smak łączy pokolenia.
Hellena
2020-09-18, 11:07
Szczypta wiedzy o pieprzach
Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!
Appetita
2020-09-07, 12:13
Orzeźwienie i słodkość w jednym, czyli wyśmienite desery na bazie lodów Jeżyki, Grześki i Śliwka Nałęczowska
Lody Jeżyki, Śliwka Nałęczowska i Grześki to pyszna, zmrożona alternatywa dla kultowych słodyczy, które przyczyniły się do powstania tych chłodzących przysmaków. Z ich odsłonami w rodzinnych opakowaniach można samodzielnie wyczarować smakowite i efektowne desery, które zadowolą nawet najbardziej wymagających smakoszy.
Colian
2020-09-01, 13:09
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.