Wafle Familijne Mus je schrupać… zanim znikną!
Lekkie gofrowe, przełożone kremowym musem, chrupiące i idealne do podjadania - takie są Wafle Familijne. Nic więc dziwnego, że mają tendencję do… znikania w tajemniczych okolicznościach! Dlatego pamiętaj – mus je schrupać… zanim znikną!
2021-05-20, 11:42
Wafle Grześki w lodowej odsłonie
Wraz z nadejściem ciepłych dni przychodzi ochota na chłodzące smakołyki i zmrożone desery. Warto wtedy sięgnąć po lody inspirowane kultowymi wafelkami. Pyszne, intensywnie kakaowe Grześki na patyku i w rożku przywodzą smakiem swój popularny pierwowzór!
Grześki
2021-05-18, 15:54
Viki Gabor i Roxie Węgiel w kolejnej kampanii Oranżady Hellena Party
Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii reklamującej Oranżadę Hellena Party. Gwiazdę każdej imprezy promują młode artystki: Viki Gabor i Roxie Węgiel. Działania w TV i Internecie będą realizowane od maja do czerwca włącznie. Zaplanowano też wsparcie produktu w punktach sprzedaży.
Hellena
2021-05-12, 14:54
BIC świętuje 70. rocznicę powstania kultowego długopisu BIC® Cristal® i prezentuje Cristal® Re’New™ - jego nową, metalową odsłonę z wymiennym wkładem
W 1951 roku Marcel Bich zaprezentował światu długopis Cristal® ̶ pierwszy, niezawodny i przystępny cenowo długopis, który zapoczątkował światowy sukces marki BIC. Estetyczny wygląd oraz wysoki komfort pisania sprawiły, że obecnie jest to najlepiej sprzedający się produkt w swojej kategorii, który na stałe zakorzenił się w kulturze na całym świecie.
2021-05-11, 10:41
Kolejny „Milion Grześków do wygrania” w loterii
Okrągły milion wafli Grześki jest do wygrania w loterii konsumenckiej marki, która startuje 1 maja i potrawa do końca czerwca br. Akcja oparta na mechanizmie instant win w ubiegłych latach cieszyła się ogromną popularnością wśród uczestników i przyniosła znaczące wzrosty sprzedaży. W tym roku promocja zostanie zrealizowana już po raz trzeci.
Grześki
2021-05-04, 15:00
Mus je schrupać… zanim znikną! nowa komunikacja Wafli Familijnych
Pod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!” marka Familijne wystartowała z nową platformą komunikacyjną, która w różnych odsłonach będzie towarzyszyć jej w całorocznych aktywacjach. Motywem przewodnim nowych spotów reklamowych jest rodzinne poszukiwanie ulubionych wafelków, które „zniknęły” w tajemniczych okolicznościach (zostały schrupane czy porwane?). Emisje w telewizji zaplanowano od maja do końca sierpnia.
2021-05-04, 14:49
Słodko, pysznie, apetycznie i bez glutenu z Appetitą
Po obiedzie na stole obowiązkowo powinien pojawić się… deser! Czy w wersji bez glutenu słodkości mogą być równie smaczne? Oczywiście, że tak! Pyszne bezglutenowe przekąski można wyczarować we współpracy z marką Appetita, która dzieli się swoimi przepisami i patentami na bezglutenowe cuda.
Appetita
2021-04-20, 10:23
Piękna historia kobiecości - konkurs dla miłośników grafiki i projektowania z okazji 30-lecia marki Cleanic
Pod hasłem Piękna historia kobiecości wystartował urodzinowy konkurs marki Cleanic. Jest on adresowany do twórców w dziedzinie szeroko rozumianej grafiki i projektowania. Artyści mają za zadanie stworzyć jubileuszowe projekty opakowania płatków kosmetycznych i plakatu marki Cleanic. Zwycięski projekt zostanie zrealizowany. Szczegóły na www.konkurs.cleanic.pl.
2021-04-15, 10:43
Kampania! Wybitna Oranżada Hellena Zero Cukru wśród wybitnych osiągnięć Polaków
Oranżada Hellena wystartowała z kampanią promującą polskość, rodaków, ich wielkie sukcesy oraz spektakularne osiągnięcia. W kampanii pt. Cudze chwalicie, swego nie znacie podkreśla wybitność Polaków, w tym Oranżady Hellena Zero Cukru. Aktywności w telewizji potrwają do końca czerwca, a w punktach sprzedaży i digitalu zagoszczą już na zawsze.
Hellena
2021-04-13, 14:41
Grześki z nową agencją w digitalu
Marka Grześki powierzyła kompleksową obsługę w kanałach digitalowych agencji 360˚ Brand Bridge. Współpraca obejmie działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki” i potrwa co najmniej do końca bieżącego roku. Nowego partnera wybrano na drodze przetargu.
Grześki
2021-03-24, 12:01
Design by Śliwka Nałęczowska – wystartowała IV edycja konkursu dla pasjonatów grafiki i designu
Marka Śliwka Nałęczowska już po raz czwarty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska. Młodzi artyści mają za zadanie zaprojektować nadruk na koszulkę, będący kreatywną interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. Z wybranych projektów powstanie limitowana kolekcja T-shirtów, a w puli do wygrania jest m.in. 10 tys. złotych. Zgłoszenia można przesyłać do 25 kwietnia br.
2021-03-22, 14:37
Słodycze na Wielkanoc od Goplany i Solidarności
W wielkanocnej ofercie Solidarności i Goplany dominują całoroczne bestsellery oraz rynkowe hity w edycji limitowanej. Do sprzedaży wracają sezonowe figurki świąteczne Goplany i praliny Solidarności w oryginalnych puszkach w kształcie ozdobnych pisanek. Ofertę uzupełniają najbardziej lubiane słodycze firmy Colian w standardowej szacie graficznej oraz praliny i galaretki Goplana Premium.
Colian
2021-03-15, 14:37
Maraton bajek z dzieciństwa, czyli pomysł na familijny wieczorek filmowy
Filmy animowane znane dorosłym z dzieciństwa są nie tylko miłym wspomnieniem, ale też doskonałym pomysłem na sentymentalny maraton filmowy z całą rodziną. Spotkanie z Małą Syrenką w głębinach oceanu, wizyta w dżungli razem z Tarzanem... A może podróż latającym dywanem przez tajemnicze krainy Bliskiego Wschodu wraz z Aladynem? Wspólnemu oglądaniu nieodłącznie towarzyszy wspólne… chrupanie Wafli Familijnych!
2021-02-25, 12:44
Wraz z Appetitą rozkochaj się w… afrodyzjakach!
Walentynki to idealna okazja, aby oderwać się na chwilę od codzienności i spędzić kilka chwil z ukochaną osobą. Wspólnie przyszykowana i odpowiednio celebrowana kolacja może uświetnić romantyczny wieczór. Dlatego warto wzbogacić ją o… afrodyzjaki! Pomogą subtelnie rozbudzić wszystkie zmysły i cieszyć się bliskością. Przyprawione miłością przepisy podpowiada marka Appetita.
Appetita
2021-02-10, 10:34
Kiszonki na zdrowie z Ewą Wachowicz i Appetitą! Autorskie przepisy ekspertki smaku i stylu!
W sezonie zimowym, który nie jest zbyt łaskawy dla zdrowia, z odsieczą nadchodzą naturalne probiotyki, czyli… kiszonki! Specjalnie na ten czas ambasadorka marki Appetita, Ewa Wachowicz przygotowała autorskie przepisy, pozwalające wesprzeć organizm w walce z okresowym spadkiem nastroju i odporności.
Appetita
2021-02-01, 14:43
Złota Wiśnia i Śliwka Nałęczowska – dla najbliższych sercu
Początek roku obfituje w dni, sprzyjające słodkiemu świętowaniu i okazywaniu uczuć najbliższym. Upominkiem, który sprawi, że serca obdarowanych będą biły szybciej są wyborne czekoladki. Któż oprze się wyjątkowej magii pralinek i pysznym owocom zaklętym w deserowej czekoladzie? Nikt! Pięknie zapakowane Śliwka Nałęczowska i Złota Wiśnia to świetny pomysł na prezent z okazji walentynek i Dnia Kobiet.
2021-01-25, 13:36
Familijne Wieczory Filmowe – ruszyła zimowa kampania Wafli Familijnych
Wafle Familijne wystartowały z zimową komunikacją pod hasłem „Familijne Wieczory Filmowe”. Od 18 stycznia będą towarzyszyć Polakom podczas domowych chwil relaksu z dobrym filmem czy serialem. Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, na platformach VOD i w mediach społecznościowych. Osią komunikacji jest współpraca z serwisem Filmweb.pl, w ramach której marka zaprasza kinomaniaków na wyjątkowy konkurs.
2021-01-19, 14:50
Wykwintność i prostota w jednym, czyli karnawał z Appetitą!
Perfekcyjna przekąska na karnawał?! Jest szybka, prosta i wzbudza zachwyt częstowanych gości. Wszystkie te cechy łączy w sobie… crostini! Przepyszne włoskie kanapeczki, których przygotowanie zajmuje niezwykle mało czasu, dają nieskończenie wiele możliwości kombinacji smaków. Marka Appetita podaje przykładowe kompozycje na te wykwintne przystawki.
2021-01-13, 13:31
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia br. wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie reklamowym marka przygląda się naszym szkolnym grzeszkom…
Grześki
2021-01-11, 14:45
Wigilia uwodząca smakiem i aromatem – 12 potraw wyczarowanych z Appetitą
Wigilia Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas przepełniony radością, miłością i ciepłem. Wśród pięknych dekoracji, wzajemnych życzeń i obdarowywania się prezentami nie może zabraknąć uroczystej kolacji, tworzącej niepowtarzalny klimat. Do przygotowania tradycyjnych dań w nowoczesnym wydaniu idealnie sprawdzą się przyprawy marki Appetita, które pozwolą wyczarować dwanaście smakowitych i aromatycznych potraw.
Appetita
2020-12-15, 14:59
Colian przekazał słodycze dla krwiodawców
Spółka Colian pomaganie ma we krwi. W grudniu do regionalnych centrów krwiodawstwa i krwiolecznictwa w sześciu miastach w Polsce firma przekazała ponad 22 tysiące słodyczy i napojów. To kolejna akcja realizowana na rzecz społeczności lokalnej w regionach, gdzie producent posiada swoje oddziały.
2020-12-07, 13:58
Przepyszne desery na bazie lodów Jeżyki, Grześki i Śliwka Nałęczowska polecają się na jesienno-zimowe wieczory
Kto powiedział, że lody można jeść tylko latem?! Z lodami Jeżyki, Grześki i Śliwka Nałęczowska sezon trwa cały rok! Kultowe słodycze w zmrożonych odsłonach pozwalają na samodzielne wyczarowanie efektownych deserów, które idealnie sprawdzą się podczas długich jesienno-zimowych wieczorów.
Colian
2020-12-01, 09:55
„Małe grzeszki” Polaków w liczbach – wyniki badania
Polacy bez wyrzutów sumienia przyznają się do popełniania „małych grzeszków”. Najczęściej podjadamy słodycze i oglądamy się na ulicy za piękną kobietą lub atrakcyjnym mężczyzną. Co więcej, zachowania te uważamy za najbardziej niewinne spośród małych, codziennych słabości, na które pozwalamy sobie od czasu do czasu.
Grześki
2020-11-27, 15:28
Oranżada Hellena z nową kampanią świąteczną – zabiera na biegun oranżadowy i zaprasza na Pierwszą Gwiazdkę
Zbliża się Boże Narodzenie, więc Oranżada Hellena kolejny raz zabiera konsumentów w podróż na biegun oranżadowy i zaprasza na wspólną Pierwszą Gwiazdkę. 16 listopada marka startuje z działaniami wizerunkowo-sprzedażowymi autentycznie najlepszego polskiego napoju na Święta.
Hellena
2020-11-20, 14:45