Kolterman Media Communications
Witamy w biurze prasowym
Nowy wizerunek Śliwki Nałęczowskiej. Jeszcze bardziej stylowy i elegancki!
Śliwka Nałęczowska zyskała nowy wizerunek. Dzięki odświeżonej grafice opakowań, marka stała się jeszcze bardziej stylowa i elegancka. Wszystko za sprawą połączenia oryginalnego, oldschoolowego designu z nutką nowoczesności. Na sklepowych półkach Śliwka Nałęczowska w nowej odsłonie pojawi się jesienią.
Colian
2018-10-17, 12:15
Goplana Toffino z nowym wizerunkiem i kampanią
Jesienią Goplana Toffino przeszła metamorfozę wizerunkową. Nowe opakowania, nowe produkty w ofercie, a od 15 października silna kampania reklamowa – to kompleksowe działania, realizowane dla marki przez spółkę Colian.
Goplana
2018-10-15, 10:58
Od teraz Familijne 2GO z pełnoziarnistym wafelkiem!
Marka Familijne proponuje Familijne 2GO w zdrowszym wydaniu. Chrupiące i lekkie przekąski od września są oferowane w pełnoziarnistym wafelku, do wyboru pojedynczo lub w wielopaku.
Colian
2018-10-08, 14:09
Nowy wizerunek i nowe smaki Goplana Toffino
Goplana rozbudowuje ofertę marki Toffino i inwestuje w jej wizerunek. Popularne mleczne cukierki toffi z nadzieniem zyskały nowy design opakowań i dwa zupełnie nowe smaki. Do Toffino Choco (z nadzieniem o smaku czekoladowym) we wrześniu dołączyły Toffino Creamy (z nadzieniem o smaku śmietankowym), a od października dostępne będą także Toffino Caramel macchiato (z nadzieniem o smaku kawowym).
Goplana
2018-10-01, 14:22
Śliwka Nałęczowska partnerem pokazu kolekcji Lidii Kality
Śliwka Nałęczowska po raz kolejny została partnerem pokazu znanej i cenionej projektantki mody, Lidii Kality. Marka pralin wsparła premierową prezentację kolekcji jesień/zima 2018/2019. Śliwka Nałęczowska konsekwentnie promuje elegancję, dobry smak i wyrafinowany design.
Colian
2018-09-27, 15:24
Jeżyki White Coconut z edycji limitowanej
Goplana wprowadza na rynek limitowaną edycję Jeżyków White Coconut. Kultowe ciastka słynące z wyjątkowej kompozycji składników, zostały wzbogacone o kawałki kokosa i polewę z białej czekolady. Będą dostępne w sprzedaż od września aż do wyczerpania oferty.
Colian
2018-09-20, 12:06
Colian rezygnuje z jaj z chowu klatkowego już od stycznia 2019 roku
Zarząd Grupy Colian zdecydował o całkowitym zaprzestaniu stosowania w produkcji jaj pochodzących z chowu klatkowego. Zmiany wejdą w życie 1 stycznia 2019 roku i obejmą wszystkie produkty, zawierające w składzie surowce jajeczne.
Colian
2018-09-07, 10:09
Goplana Jeżyki wraca na ekrany
We wrześniu rozpoczęła się silna kampania reklamowa Goplana Jeżyki, w której marka zaprasza do wszechświata zmysłowych, czekoladowych wrażeń.
Goplana
2018-09-06, 15:11
Stylowe Śliwkobranie loteria - marki Solidarność
Marka Solidarność po raz kolejny organizuje ogólnopolską loterię konsumencką. Tym razem smakosze Śliwki Nałęczowskiej będą mogli wziąć udział w Stylowym Śliwkobraniu. Akcja potrwa od 1 września do 30 listopada br. W puli nagród znalazło się ponad 3000 gadżetów inspirowanych Śliwką Nałęczowską oraz Fiat 500.
Colian
2018-08-31, 09:56
5 sposobów na idealne ogórki kiszone
Sezon kiszenia ogórków trwa w najlepsze. Wystarczy jedno popołudnie by przez resztę roku mieć smaczny i zdrowy składnik sałatek i szybki dodatek do obiadu. Warto wiedzieć, że dzięki procesowi fermentacji ogórki zyskują nie tylko nowy smak, ale także wiele nowych składników korzystnych dla zdrowia. Idealny efekt w postaci soczystych i twardych ogóreczków zapewni kilka prostych zasad.
Appetita
2018-08-28, 10:49
Grześki & paczka Jazda do szkoły - odjazdowa promocja marki Grześki
W połowie sierpnia wystartowała ogólnopolska akcja promocyjna marki Grześki. Producent kultowych wafelków oferuje słodycze w atrakcyjnych cenach w związku ze zbliżającym się nowym rokiem szkolnym. Akcja Grześki & paczka Jazda do szkoły potrwa do połowy września.
Grześki
2018-08-20, 09:25
Wakacje z czerwoną Oranżadą Hellena FIT
Jak wynika z badania CBOS (*) ponad połowa Polaków (58 proc.) planuje w tym roku wyjazd na urlop. Podobnie jak w roku ubiegłym większość deklaruje, że będzie odpoczywać w kraju. Jak wiadomo wakacyjne podróże mają swoje rytuały i wiążą się z wieloma rodzinnymi tradycjami. Każdy ma swoje ulubione przysmaki, napoje i sposoby na nudę. Wśród ulubionych wakacyjnych napojów Polaków również jest oranżada Hellena, która teraz jest dostępna w nowej zdrowszej wersji FIT. Ma obniżoną kaloryczność aż o 30% i jest dostępna w rodzinnym formacie 1,25 l.
Hellena
2018-07-30, 11:33
Zapamiętaj smaki wakacji z Appetitą
Jak wynika z badania CBOS (*) w tym roku, podobnie jak w ubiegłym większość Polaków planuje wyjazdy wypoczynkowe. Najchętniej wyjeżdżamy na 7 do 10 dni. Planując wakacje za granicą najczęściej wybieramy Hiszpanię. Tam na turystów czeka piękna pogoda, plaże, zabytki i wspaniała hiszpańska kuchnia pełna charakterystycznych potraw, których smak pomogą po powrocie odtworzyć przyprawy Appetita.
Appetita
2018-07-30, 10:09
HEXATIAB® – pierwsza pomoc w leczeniu infekcji intymnych
W czasie wakacji rośnie ryzyko infekcji intymnych u kobiet. Wpływa na to wiele czynników związanych ze zmianą otoczenia, klimatu oraz codziennych aktywności. Warto się przed nimi zabezpieczyć ponieważ niestety, nawet do 40% zakażeń powraca już w ciągu roku. W walce z infekcjami bakteryjnymi, grzybicznymi i wirusowymi skutecznie pomogą kapsułki dopochwowe HEXATIAB® – wyrób medyczny rekomendowany przez specjalistów* z aktywnym srebrem TIAB.
Hexanova
2018-07-26, 14:34
NOWOŚĆ: Akuku! ZdrOwocki owocują zaskoczeniem
Do oferty żelków Akuku! dołączyła soczyście owocowa nowość. Akuku! ZdrOwocki to żelki w sześciu owocowych kształtach i smakach, podkreślonych 20% zawartością soku, oraz z obniżoną zawartością cukrów. Produkt jest doskonale widoczny na półce dzięki charakterystycznej postaci niebieskiego AKUKa (brand hero marki), wyeksponowanej na opakowaniu.
Colian
2018-07-09, 12:22
ARGOTIAB - opatrunek w spray’u z aktywnym srebrem
Trudno gojące się rany to problem, na który cierpi aż 500 000 osób w Polsce. Proces leczenia takich przypadłości jest niezwykle złożony i długotrwały, bywa, że bolesny. Z pomocą przychodzi ARGOTIAB® suchy spray – rewolucyjny wyrób medyczny z cząsteczkami aktywnego srebra, który skutecznie likwiduje infekcje i znacznie przyspiesza regenerację skóry. Produkt dostępny jest w aptekach bez recepty.
Hexanova
2018-06-29, 13:52
Kultowe smaki w zmrożonej formie - Lody Oranżada Hellena, Grześki i Jeżyki!
Wielbiciele „najeżonych bakaliami” ciastek Jeżyki, landrynkowej Oranżady Hellena i chrupiących wafelków Grześki będą mogli delektować się ich kultowymi smakami w… zmrożonej formie! Lody Jeżyki, Lody Oranżada Hellena i Lody Grześki dostępne w sprzedaży od maja br.
Colian
2018-06-21, 10:57
Rozstrzygnięto pierwszy w historii marki Śliwka Nałęczowska konkurs dla pasjonatów mody i designu!
Ponad 660 prawidłowych zgłoszeń spłynęło na konkurs Design by Śliwka Nałęczowska skierowany do pasjonatów mody i designu. Jury pod przewodnictwem Lidii Kality po burzliwych dyskusjach wyłoniło 10 laureatów, którzy odebrali nagrody podczas uroczystej gali połączonej z wernisażem prac 14 czerwca br. w warszawskim studio Skandal.
Colian
2018-06-20, 11:58
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
18 czerwca br. marka Familijne startuje z kampanią wspierającą Familijne wafle Gofrowe. Działania pod hasłem „Mus je schrupać” zaplanowano w telewizji, Internecie i prasie handlowej. Kampania reklamowa dopełnia komunikacyjnie pakiet aktywności zaplanowanych dla całej marki, obejmujący m.in. loterię.
Colian
2018-06-19, 08:25
Kampania reklamowa żelków Akuku!
Żelki Akuku! promuje nowy brand hero – sympatyczny AKUK, który jest bohaterem kampanii reklamowej marki Akuku!. Działania w telewizji, Internecie, prasie handlowej i punktach sprzedaży są potrwają do końca sierpnia, a w kinach do końca roku.
Colian
2018-06-18, 09:02
Nowe Familijne wafle Gofrowe o smaku karmelowym
Marka Familijne stawia na Familijne wafle Gofrowe. Do rodziny wafli dołączył nowy smak Familijne wafle Gofrowe o smaku karmelowym, a pozostałe produkty z linii przeszły relaunch. Produkty są już dostępne w ogólnopolskiej dystrybucji.
Colian
2018-06-15, 09:40
Niech uniosą Cię marzenia – loteria marki Familijne
1 czerwca wystartowała loteria konsumencka „Niech uniosą Cię marzenia” marki Familijne. Na wielbicieli wafli i ciastek przewidziano nagrody finansowe. Ogólnopolska promocja uzyska intensywne wsparcie marketingowe.
Colian
2018-06-13, 10:59
Kaliskie Grześki okrzyknięte Hitem Handlu 2018
Pochodzące z Kalisza, kultowe wafelki Grześki piąty rok z rzędu nie miały sobie równych w konkursie branżowym Hit Handlu. Grześki Mega kakaowe w czekoladzie deserowej 48 g of firmy Colian zdobyły tytuł Hit Handlu 2018, przyznawany najlepiej sprzedającym się produktom na polskim rynku.
2018-06-12, 10:13
Wakacyjny piknik? Tylko z Helleną Family+
Pogoda za oknem sprzyja wyprawom na łono natury. Warto pamiętać, że nie ma udanego pikniku bez dobrze przygotowanego prowiantu. Koszykowe menu powinno zawierać lekkie, smaczne i szybkie do przygotowania przekąski. Wśród odpowiednio dobranego prowiantu, nie może zabraknąć napojów, które orzeźwią w upalne dni.
2018-06-11, 09:45
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2022.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.