Hybrid Flex 5 - najlepsza maszynka do golenia w historii BIC®
Dzięki niej każdy użytkownik zostanie mistrzem golenia! To zasługa 5 tytanowych ruchomych ostrzy wyprodukowanych dzięki zastosowaniu nanotechnologii, oraz dodatkowego ostrza do precyzyjnego modelowania linii zarostu czy golenia trudno dostępnych miejsc.
2022-03-07, 15:34
Ekologiczne opakowania BIC – zobowiązanie na 100%
Do 2025 roku 100% opakowań produktów BIC będzie nadawało się do ponownego użycia, recyklingu lub kompostowania. To jedno z ekologicznych zobowiązań, podjętych i wdrażanych przez firmę w zakładach produkcyjnych na całym świecie.
BIC
2022-03-01, 09:21
Samodzielne dzieci mają łatwiej
Maluchy, które są w miarę „samoobsługowe”, łatwiej adaptują się w przedszkolu i bez problemów wdrażają w szkolne obowiązki. W jaki sposób nauczyć je samodzielności i przygotować do nauki pisania dowiemy się z artykułu dostępnego na bezpłatnej platformie dla nauczycieli zmalujmyrazem.pl.
2022-02-25, 09:47
Czy antykolorowanki mają zniechęcić do kolorowania?
Wręcz przeciwnie! Wyjaśnia to artykuł „Antykolorowanki” dostępny na zmalujmyrazem.pl - platformie dla nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych. Wymyślono je ponad 40 lat temu, aby rozwijać kreatywność, której kolorowanki – przez to, że z góry narzucają temat i formę – nie stymulują tak mocno jak obrazek, który trzeba „dokończyć”. Antykolorowanka jest właśnie „rysunkiem do dokończenia”, który można także kolorować dowolną techniką.
BIC
2022-01-24, 09:41
Gwiazda każdej imprezy – Oranżada Hellena Party!
Marka Oranżada Hellena na sylwestra i karnawał ma dla swoich najmłodszych fanów autentycznie najlepszą propozycję – wystrzałową Oranżadę Hellena Party o niepowtarzalnym landrynkowym smaku w szklanej butelce 0,75 l i udoskonalonej recepturze.
Hellena
2021-12-23, 09:59
Bazgranie po ścianie – wstęp do nauki pisania
Do takiej zabawy w przedszkolu i domu zachęca Elwira Jeunehomme – ekspertka, doradczyni metodyczna w zakresie wychowania przedszkolnego w Warszawskim Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń (WCIES), autorka artykułu „Od bazgrania do pisania”, który można przeczytać na platformie dla nauczycieli zmalujmyrazem.pl.
BIC
2021-12-22, 14:15
Marynować czy nie? Oto jest pytanie… na które marka Appetita i Ewa Wachowicz odpowiadają: TAK!
Marynowane składniki są po prostu smaczniejsze, zachowują także soczystość i nabierają bogatego, apetycznego aromatu. Jak przygotować najlepszą marynatę do mięs, ryb i warzyw, podpowie marka Appetita, od lat inspirująca Polaków do gotowania stylowo i jedzenia smacznie, oraz jej ambasadorka, Ewa Wachowicz.
Appetita
2021-12-22, 12:51
T-shirty inspirowane Śliwką – kolekcja MEDICINE x Design by Śliwka Nałęczowska już w sprzedaży
Autorska linia T-shirtów z pracami laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2021 jest już dostępna. Koszulki z limitowanej kolekcji można kupić w salonach sieci Medicine w całej Polsce od początku grudnia br. do wyczerpania zapasów.
Colian
2021-12-21, 14:35
Zmalujmy Razem – zadebiutowała nowa bezpłatna platforma dla nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych
Nauczyciele przedszkolni i wczesnoszkolni zyskali nową platformę stanowiącą skarbnicę wiedzy i kreatywnych materiałów dydaktycznych do pracy z dziećmi w wieku 3-9 lat. Zmalujmy Razem zawiera materiały spójne z podstawą programową, a dostęp do treści jest bezpłatny. Strona powstała pod patronatem marki BIC® Kids.
BIC
2021-12-17, 11:22
Wafle Familijne Gofrowe BLACKcoco - kosmiczny debiut na Black Friday!
W 100% czarny wafelek z mocno kokosowym kremem to edycja limitowana, która debiutuje w rodzinie wafli Familijne dokładnie w Black Friday! Nowe, kosmicznie odlotowe Familijne Gofrowe BLACKcoco z edycji limitowanej mają potencjał do błyskawicznego opuszczania opakowania. Dlatego mus je schrupać… zanim znikną!
Colian
2021-11-26, 09:21
Polskie słodycze na polskie święta
Słodycze od polskich marek z ponad 100 letnią tradycją to idealny wybór na święta. Aniołki z marcepanem od Goplany, Śliwka Nałęczowska z nutką cynamonu, lampiony z pralinami Solidarności czy piernikowe Jeżyki przywołają świąteczną magię, jaką pamiętamy z czasów, gdy jeszcze wierzyliśmy w świętego Mikołaja…
Colian
2021-11-24, 10:40
Piernikowe Wafle Familijne – limitowana nowość na święta
Duża rodzinna paczka nowych wafli Familijne z kremem o smaku piernikowym to przekąska w sam raz na świąteczne dni. Idealna do chrupania podczas przygotowań czy rodzinnych spotkań w gronie najbliższych. Piernikowe Familijne są dostępne w ofercie limitowanej od połowy listopada aż do świąt – mus je schrupać… zanim znikną!
Colian
2021-11-24, 10:22
„Polskie słodycze na polskie święta” w przebojowej kampanii telewizyjnej Colian
Wystartowała świąteczna kampania reklamowa słodkich marek Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”. Nowy spot bazuje na adaptacji przeboju zespołu Skaldowie i po raz pierwszy w historii firmy komunikuje pięć marek: Goplana, Familijne, Śliwka Nałęczowska, Grześki i Jeżyki. Emisje zaplanowano od połowy listopada br. do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych.
Colian
2021-11-19, 12:12
Rysowanie, czyli nauka bez lekcji. Jak zachęcać Małego Artystę i doceniać jego dzieła?
Rysowanie należy do najbardziej rozwijających zajęć, które – choć wiele uczy – w ogóle z nauką się nie kojarzy. Dlatego jest dla dzieci takie przyjemne i bardzo przez nie lubiane. Firma BIC® wierzy, że każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki. Z tego powodu, w nowej kampanii chce głośno mówić rodzicom i dzieciom o tym, że rysowanie to fantastyczna aktywność, przynosząca mnóstwo korzyści już od najmłodszych lat.
BIC
2021-07-28, 13:42
Wystartowała ogólnopolska kampania BIC Kids Dla Twojego Małego Artysty!
Każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki – to założenie tegorocznej komunikacji marki BIC Kids w okresie powrotu do szkoły. W ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Dla Twojego Małego Artysty!”, która potrwa od połowy lipca do września br., marka koncentruje się na przekazie, że rysowanie jest fantastyczną aktywnością, która przynosi dzieciom i rodzicom mnóstwo korzyści.
2021-07-21, 11:10
Gdzie szukać kasy? W loterii „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne!
Wystartowała wakacyjna loteria marki Familjne pod hasłem „Mus je schrupać i wygrać”. Codziennie, do końca sierpnia, konsumenci mają szansę na wygraną pieniężną oraz upominki produktowe. Akcja jest szeroko wspierana w mediach oraz punktach sprzedaży, w ramach nowej platfomy komunikacji „Mus je schrupać… zanim znikną!”.
Colian
2021-07-08, 11:50
Grześki wychodzą na miasto… w „grzesznej” kampanii outdoorowej
Latem marka Grześki stawia na silną kampanię outdoorową, realizowaną w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki”. W czerwcu w wybranych miastach pojawiły się niestandardowe „grzeszne” murale. W Warszawie podczas pokazu multimedialnego marka odkryła grzeszki „twoich znajomych”. Już wkrótce Grześki będą towarzyszyć Polakom także w czasie podróży na wakacje.
Grześki
2021-06-28, 11:08
Produkty Colian ze znakiem Przekreślonego Kłosa
Colian - polski producent słodyczy, przypraw, napojów i lodów dołączył do grona firm, mogących posługiwać się licencjonowanym symbolem Przekreślonego Kłosa.
Colian
2021-06-18, 08:47
Gdzie te wafelki? Familijne z nową komunikacją na outdoorze
Marka Familijne kontynuuje wątek rodzinnego poszukiwania wafelków w ramach kolejnej odsłony nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!”. Tym razem akcja przenosi się z domowego zacisza, znanego ze spotów telewizyjnych, w realną przestrzeń największych polskich miast. Gdzie te wafelki? Na citylightach i billboardach!
Colian
2021-06-09, 08:52
Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2021!
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska twórczo pobudza środowisko artystyczne. Do IV edycji akcji, promującej i odkrywającego talenty z dziedziny szeroko pojętej grafiki i designu, zgłoszono niemal 2400 prac. Jury wyłoniło 12 najlepszych prac inspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”.
2021-06-02, 14:23
Rusza kampania autentycznie wystrzałowej Oranżady Strzelającej Hellena
Oranżada Hellena reklamuje swoją kolejną wystrzałową propozycję. Do promocji Oranżady Strzelającej Hellena zaangażowano nastoletniego twórcę internetowego Miłosza Mazura. Kampania w telewizji, social mediach, prasie i placówkach handlowych będzie realizowana do 27 czerwca br.
2021-05-26, 11:47
Mama to jest bohaterka, chętnie schrupie dziś wafelka czyli Dzień Matki z marką Familijne
Mama, mamusia, mamunia… W erze znikających wafelków to właśnie ona jest największą bohaterką i zawsze wie, gdzie można je znaleźć. 26 maja obchodzimy w Polsce Dzień Matki. To doskonała okazja, aby pokazać mamie, że to, co robi na co dzień jest zauważane i doceniane.
2021-05-26, 09:32
Imprezowy konkurs: #Letnie Party! z Oranżadą Hellena Party
Oranżada Hellena organizuje #Letnie Party! z gwiazdą każdej imprezy w roli głównej. Osoby biorące udział w konkursie marki mogą liczyć na doborowe towarzystwo Oranżady Hellena Party, a także na oranżadowe nagrody i wyjątkowe spotkanie z Viki Gabor. Akcja na Instagramie będzie realizowana w czerwcu br.
Hellena
2021-05-24, 13:42
Na słodko, czy na wytrawnie? Omlety śniadaniowe z Appetitą
Omlet jest sprawdzonym patentem na pyszne, zdrowe i bardzo sycące śniadanie. Choć z pozoru to tylko roztrzepane i usmażone jaja – nic bardziej mylnego! W tym prostym posiłku zaklęte jest bogactwo możliwości. Appetita przedstawia garść przepisów na różne warianty tego dania.
Appetita
2021-05-20, 11:54