Kolterman Media Communications
Witamy w biurze prasowym
Wafle Familijne Gofrowe BLACKcoco - kosmiczny debiut na Black Friday!
W 100% czarny wafelek z mocno kokosowym kremem to edycja limitowana, która debiutuje w rodzinie wafli Familijne dokładnie w Black Friday! Nowe, kosmicznie odlotowe Familijne Gofrowe BLACKcoco z edycji limitowanej mają potencjał do błyskawicznego opuszczania opakowania. Dlatego mus je schrupać… zanim znikną!
Colian
2021-11-26, 09:21
Polskie słodycze na polskie święta
Słodycze od polskich marek z ponad 100 letnią tradycją to idealny wybór na święta. Aniołki z marcepanem od Goplany, Śliwka Nałęczowska z nutką cynamonu, lampiony z pralinami Solidarności czy piernikowe Jeżyki przywołają świąteczną magię, jaką pamiętamy z czasów, gdy jeszcze wierzyliśmy w świętego Mikołaja…
Colian
2021-11-24, 10:40
Piernikowe Wafle Familijne – limitowana nowość na święta
Duża rodzinna paczka nowych wafli Familijne z kremem o smaku piernikowym to przekąska w sam raz na świąteczne dni. Idealna do chrupania podczas przygotowań czy rodzinnych spotkań w gronie najbliższych. Piernikowe Familijne są dostępne w ofercie limitowanej od połowy listopada aż do świąt – mus je schrupać… zanim znikną!
Colian
2021-11-24, 10:22
„Polskie słodycze na polskie święta” w przebojowej kampanii telewizyjnej Colian
Wystartowała świąteczna kampania reklamowa słodkich marek Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”. Nowy spot bazuje na adaptacji przeboju zespołu Skaldowie i po raz pierwszy w historii firmy komunikuje pięć marek: Goplana, Familijne, Śliwka Nałęczowska, Grześki i Jeżyki. Emisje zaplanowano od połowy listopada br. do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych.
Colian
2021-11-19, 12:12
Rysowanie, czyli nauka bez lekcji. Jak zachęcać Małego Artystę i doceniać jego dzieła?
Rysowanie należy do najbardziej rozwijających zajęć, które – choć wiele uczy – w ogóle z nauką się nie kojarzy. Dlatego jest dla dzieci takie przyjemne i bardzo przez nie lubiane. Firma BIC® wierzy, że każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki. Z tego powodu, w nowej kampanii chce głośno mówić rodzicom i dzieciom o tym, że rysowanie to fantastyczna aktywność, przynosząca mnóstwo korzyści już od najmłodszych lat.
BIC
2021-07-28, 13:42
Wystartowała ogólnopolska kampania BIC Kids Dla Twojego Małego Artysty!
Każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki – to założenie tegorocznej komunikacji marki BIC Kids w okresie powrotu do szkoły. W ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Dla Twojego Małego Artysty!”, która potrwa od połowy lipca do września br., marka koncentruje się na przekazie, że rysowanie jest fantastyczną aktywnością, która przynosi dzieciom i rodzicom mnóstwo korzyści.
2021-07-21, 11:10
Gdzie szukać kasy? W loterii „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne!
Wystartowała wakacyjna loteria marki Familjne pod hasłem „Mus je schrupać i wygrać”. Codziennie, do końca sierpnia, konsumenci mają szansę na wygraną pieniężną oraz upominki produktowe. Akcja jest szeroko wspierana w mediach oraz punktach sprzedaży, w ramach nowej platfomy komunikacji „Mus je schrupać… zanim znikną!”.
Colian
2021-07-08, 11:50
Grześki wychodzą na miasto… w „grzesznej” kampanii outdoorowej
Latem marka Grześki stawia na silną kampanię outdoorową, realizowaną w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki”. W czerwcu w wybranych miastach pojawiły się niestandardowe „grzeszne” murale. W Warszawie podczas pokazu multimedialnego marka odkryła grzeszki „twoich znajomych”. Już wkrótce Grześki będą towarzyszyć Polakom także w czasie podróży na wakacje.
Grześki
2021-06-28, 11:08
Produkty Colian ze znakiem Przekreślonego Kłosa
Colian - polski producent słodyczy, przypraw, napojów i lodów dołączył do grona firm, mogących posługiwać się licencjonowanym symbolem Przekreślonego Kłosa.
Colian
2021-06-18, 08:47
Gdzie te wafelki? Familijne z nową komunikacją na outdoorze
Marka Familijne kontynuuje wątek rodzinnego poszukiwania wafelków w ramach kolejnej odsłony nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!”. Tym razem akcja przenosi się z domowego zacisza, znanego ze spotów telewizyjnych, w realną przestrzeń największych polskich miast. Gdzie te wafelki? Na citylightach i billboardach!
Colian
2021-06-09, 08:52
Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2021!
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska twórczo pobudza środowisko artystyczne. Do IV edycji akcji, promującej i odkrywającego talenty z dziedziny szeroko pojętej grafiki i designu, zgłoszono niemal 2400 prac. Jury wyłoniło 12 najlepszych prac inspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. 
2021-06-02, 14:23
Rusza kampania autentycznie wystrzałowej Oranżady Strzelającej Hellena
Oranżada Hellena reklamuje swoją kolejną wystrzałową propozycję. Do promocji Oranżady Strzelającej Hellena zaangażowano nastoletniego twórcę internetowego Miłosza Mazura.  Kampania w telewizji, social mediach, prasie i placówkach handlowych będzie realizowana do 27 czerwca br.
2021-05-26, 11:47
Mama to jest bohaterka, chętnie schrupie dziś wafelka czyli Dzień Matki z marką Familijne
Mama, mamusia, mamunia… W erze znikających wafelków to właśnie ona jest największą bohaterką i zawsze wie, gdzie można je znaleźć. 26 maja obchodzimy w Polsce Dzień Matki. To doskonała okazja, aby pokazać mamie, że to, co robi na co dzień jest zauważane i doceniane.
2021-05-26, 09:32
Imprezowy konkurs: #Letnie Party! z Oranżadą Hellena Party
Oranżada Hellena organizuje #Letnie Party! z gwiazdą każdej imprezy w roli głównej. Osoby biorące udział w konkursie marki mogą liczyć na doborowe towarzystwo Oranżady Hellena Party, a także na oranżadowe nagrody i wyjątkowe spotkanie z Viki Gabor. Akcja na Instagramie będzie realizowana w czerwcu br.
Hellena
2021-05-24, 13:42
Na słodko, czy na wytrawnie? Omlety śniadaniowe z Appetitą
Omlet jest sprawdzonym patentem na pyszne, zdrowe i bardzo sycące śniadanie. Choć z pozoru to tylko roztrzepane i usmażone jaja – nic bardziej mylnego! W tym prostym posiłku zaklęte jest bogactwo możliwości. Appetita przedstawia garść przepisów na różne warianty tego dania.

 
Appetita
2021-05-20, 11:54
Wafle Familijne Mus je schrupać… zanim znikną!
Lekkie gofrowe, przełożone kremowym musem, chrupiące i idealne do podjadania  - takie są Wafle Familijne. Nic więc dziwnego, że mają tendencję do… znikania w tajemniczych okolicznościach! Dlatego pamiętaj – mus je schrupać… zanim znikną!
2021-05-20, 11:42
Wafle Grześki w lodowej odsłonie 
Wraz z nadejściem ciepłych dni przychodzi ochota na chłodzące smakołyki i zmrożone desery. Warto wtedy sięgnąć po lody inspirowane kultowymi wafelkami. Pyszne, intensywnie kakaowe Grześki na patyku i w rożku przywodzą smakiem swój popularny pierwowzór!
Grześki
2021-05-18, 15:54
Viki Gabor i Roxie Węgiel w kolejnej kampanii Oranżady Hellena Party
Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii reklamującej Oranżadę Hellena Party. Gwiazdę każdej imprezy promują młode artystki: Viki Gabor i Roxie Węgiel. Działania w TV i Internecie będą realizowane od maja do czerwca włącznie. Zaplanowano też wsparcie produktu w punktach sprzedaży.
Hellena
2021-05-12, 14:54
BIC świętuje 70. rocznicę powstania kultowego długopisu BIC® Cristal® i prezentuje Cristal® Re’New™ - jego nową, metalową odsłonę z wymiennym wkładem
W 1951 roku Marcel Bich zaprezentował światu długopis Cristal®­ ̶ pierwszy, niezawodny i przystępny cenowo długopis, który zapoczątkował światowy sukces marki BIC. Estetyczny wygląd oraz wysoki komfort pisania sprawiły, że obecnie jest to najlepiej sprzedający się produkt w swojej kategorii, który na stałe zakorzenił się w kulturze na całym świecie.
2021-05-11, 10:41
Kolejny „Milion Grześków do wygrania” w loterii
Okrągły milion wafli Grześki jest do wygrania w loterii konsumenckiej marki, która startuje 1 maja i potrawa do końca czerwca br. Akcja oparta na mechanizmie instant win w ubiegłych latach cieszyła się ogromną popularnością wśród uczestników i przyniosła znaczące wzrosty sprzedaży. W tym roku promocja zostanie zrealizowana już po raz trzeci.
Grześki
2021-05-04, 15:00
Mus je schrupać… zanim znikną! nowa komunikacja Wafli Familijnych
Pod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!” marka Familijne wystartowała z nową platformą komunikacyjną, która w różnych odsłonach będzie towarzyszyć jej w całorocznych aktywacjach. Motywem przewodnim nowych spotów reklamowych jest rodzinne poszukiwanie ulubionych wafelków, które „zniknęły” w tajemniczych okolicznościach (zostały schrupane czy porwane?). Emisje w telewizji zaplanowano od maja do końca sierpnia.
2021-05-04, 14:49
Słodko, pysznie, apetycznie i bez glutenu z Appetitą
Po obiedzie na stole obowiązkowo powinien pojawić się… deser! Czy w wersji bez glutenu słodkości mogą być równie smaczne? Oczywiście, że tak! Pyszne bezglutenowe przekąski można wyczarować we współpracy z marką Appetita, która dzieli się swoimi przepisami i patentami na bezglutenowe cuda.
Appetita
2021-04-20, 10:23
Piękna historia kobiecości  - konkurs dla miłośników grafiki i projektowania z okazji 30-lecia marki Cleanic
Pod hasłem Piękna historia kobiecości wystartował urodzinowy konkurs marki Cleanic. Jest on adresowany do twórców w dziedzinie szeroko rozumianej grafiki i projektowania. Artyści mają za zadanie stworzyć jubileuszowe projekty opakowania płatków kosmetycznych i plakatu marki Cleanic. Zwycięski projekt zostanie zrealizowany. Szczegóły na www.konkurs.cleanic.pl.
2021-04-15, 10:43
Kampania! Wybitna Oranżada Hellena Zero Cukru wśród wybitnych osiągnięć Polaków
Oranżada Hellena wystartowała z kampanią promującą polskość, rodaków, ich wielkie sukcesy oraz spektakularne osiągnięcia. W kampanii pt. Cudze chwalicie, swego nie znacie podkreśla wybitność Polaków, w tym Oranżady Hellena Zero Cukru. Aktywności w telewizji potrwają do końca czerwca, a w punktach sprzedaży i digitalu zagoszczą już na zawsze.
Hellena
2021-04-13, 14:41
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.