Wafle Familijne Gofrowe BLACKcoco - kosmiczny debiut na Black Friday!
W 100% czarny wafelek z mocno kokosowym kremem to edycja limitowana, która debiutuje w rodzinie wafli Familijne dokładnie w Black Friday! Nowe, kosmicznie odlotowe Familijne Gofrowe BLACKcoco z edycji limitowanej mają potencjał do błyskawicznego opuszczania opakowania. Dlatego mus je schrupać… zanim znikną!
Colian
2021-11-26, 09:21
Polskie słodycze na polskie święta
Słodycze od polskich marek z ponad 100 letnią tradycją to idealny wybór na święta. Aniołki z marcepanem od Goplany, Śliwka Nałęczowska z nutką cynamonu, lampiony z pralinami Solidarności czy piernikowe Jeżyki przywołają świąteczną magię, jaką pamiętamy z czasów, gdy jeszcze wierzyliśmy w świętego Mikołaja…
Colian
2021-11-24, 10:40
Piernikowe Wafle Familijne – limitowana nowość na święta
Duża rodzinna paczka nowych wafli Familijne z kremem o smaku piernikowym to przekąska w sam raz na świąteczne dni. Idealna do chrupania podczas przygotowań czy rodzinnych spotkań w gronie najbliższych. Piernikowe Familijne są dostępne w ofercie limitowanej od połowy listopada aż do świąt – mus je schrupać… zanim znikną!
Colian
2021-11-24, 10:22
„Polskie słodycze na polskie święta” w przebojowej kampanii telewizyjnej Colian
Wystartowała świąteczna kampania reklamowa słodkich marek Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”. Nowy spot bazuje na adaptacji przeboju zespołu Skaldowie i po raz pierwszy w historii firmy komunikuje pięć marek: Goplana, Familijne, Śliwka Nałęczowska, Grześki i Jeżyki. Emisje zaplanowano od połowy listopada br. do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych.
Colian
2021-11-19, 12:12
Rysowanie, czyli nauka bez lekcji. Jak zachęcać Małego Artystę i doceniać jego dzieła?
Rysowanie należy do najbardziej rozwijających zajęć, które – choć wiele uczy – w ogóle z nauką się nie kojarzy. Dlatego jest dla dzieci takie przyjemne i bardzo przez nie lubiane. Firma BIC® wierzy, że każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki. Z tego powodu, w nowej kampanii chce głośno mówić rodzicom i dzieciom o tym, że rysowanie to fantastyczna aktywność, przynosząca mnóstwo korzyści już od najmłodszych lat.
BIC
2021-07-28, 13:42
Wystartowała ogólnopolska kampania BIC Kids Dla Twojego Małego Artysty!
Każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki – to założenie tegorocznej komunikacji marki BIC Kids w okresie powrotu do szkoły. W ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Dla Twojego Małego Artysty!”, która potrwa od połowy lipca do września br., marka koncentruje się na przekazie, że rysowanie jest fantastyczną aktywnością, która przynosi dzieciom i rodzicom mnóstwo korzyści.
2021-07-21, 11:10
Gdzie szukać kasy? W loterii „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne!
Wystartowała wakacyjna loteria marki Familjne pod hasłem „Mus je schrupać i wygrać”. Codziennie, do końca sierpnia, konsumenci mają szansę na wygraną pieniężną oraz upominki produktowe. Akcja jest szeroko wspierana w mediach oraz punktach sprzedaży, w ramach nowej platfomy komunikacji „Mus je schrupać… zanim znikną!”.
Colian
2021-07-08, 11:50
Grześki wychodzą na miasto… w „grzesznej” kampanii outdoorowej
Latem marka Grześki stawia na silną kampanię outdoorową, realizowaną w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki”. W czerwcu w wybranych miastach pojawiły się niestandardowe „grzeszne” murale. W Warszawie podczas pokazu multimedialnego marka odkryła grzeszki „twoich znajomych”. Już wkrótce Grześki będą towarzyszyć Polakom także w czasie podróży na wakacje.
Grześki
2021-06-28, 11:08
Produkty Colian ze znakiem Przekreślonego Kłosa
Colian - polski producent słodyczy, przypraw, napojów i lodów dołączył do grona firm, mogących posługiwać się licencjonowanym symbolem Przekreślonego Kłosa.
Colian
2021-06-18, 08:47
Gdzie te wafelki? Familijne z nową komunikacją na outdoorze
Marka Familijne kontynuuje wątek rodzinnego poszukiwania wafelków w ramach kolejnej odsłony nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!”. Tym razem akcja przenosi się z domowego zacisza, znanego ze spotów telewizyjnych, w realną przestrzeń największych polskich miast. Gdzie te wafelki? Na citylightach i billboardach!
Colian
2021-06-09, 08:52
Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2021!
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska twórczo pobudza środowisko artystyczne. Do IV edycji akcji, promującej i odkrywającego talenty z dziedziny szeroko pojętej grafiki i designu, zgłoszono niemal 2400 prac. Jury wyłoniło 12 najlepszych prac inspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”.
2021-06-02, 14:23
Rusza kampania autentycznie wystrzałowej Oranżady Strzelającej Hellena
Oranżada Hellena reklamuje swoją kolejną wystrzałową propozycję. Do promocji Oranżady Strzelającej Hellena zaangażowano nastoletniego twórcę internetowego Miłosza Mazura. Kampania w telewizji, social mediach, prasie i placówkach handlowych będzie realizowana do 27 czerwca br.
2021-05-26, 11:47
Mama to jest bohaterka, chętnie schrupie dziś wafelka czyli Dzień Matki z marką Familijne
Mama, mamusia, mamunia… W erze znikających wafelków to właśnie ona jest największą bohaterką i zawsze wie, gdzie można je znaleźć. 26 maja obchodzimy w Polsce Dzień Matki. To doskonała okazja, aby pokazać mamie, że to, co robi na co dzień jest zauważane i doceniane.
2021-05-26, 09:32
Imprezowy konkurs: #Letnie Party! z Oranżadą Hellena Party
Oranżada Hellena organizuje #Letnie Party! z gwiazdą każdej imprezy w roli głównej. Osoby biorące udział w konkursie marki mogą liczyć na doborowe towarzystwo Oranżady Hellena Party, a także na oranżadowe nagrody i wyjątkowe spotkanie z Viki Gabor. Akcja na Instagramie będzie realizowana w czerwcu br.
Hellena
2021-05-24, 13:42
Na słodko, czy na wytrawnie? Omlety śniadaniowe z Appetitą
Omlet jest sprawdzonym patentem na pyszne, zdrowe i bardzo sycące śniadanie. Choć z pozoru to tylko roztrzepane i usmażone jaja – nic bardziej mylnego! W tym prostym posiłku zaklęte jest bogactwo możliwości. Appetita przedstawia garść przepisów na różne warianty tego dania.
Appetita
2021-05-20, 11:54
Wafle Familijne Mus je schrupać… zanim znikną!
Lekkie gofrowe, przełożone kremowym musem, chrupiące i idealne do podjadania - takie są Wafle Familijne. Nic więc dziwnego, że mają tendencję do… znikania w tajemniczych okolicznościach! Dlatego pamiętaj – mus je schrupać… zanim znikną!
2021-05-20, 11:42
Wafle Grześki w lodowej odsłonie
Wraz z nadejściem ciepłych dni przychodzi ochota na chłodzące smakołyki i zmrożone desery. Warto wtedy sięgnąć po lody inspirowane kultowymi wafelkami. Pyszne, intensywnie kakaowe Grześki na patyku i w rożku przywodzą smakiem swój popularny pierwowzór!
Grześki
2021-05-18, 15:54
Viki Gabor i Roxie Węgiel w kolejnej kampanii Oranżady Hellena Party
Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii reklamującej Oranżadę Hellena Party. Gwiazdę każdej imprezy promują młode artystki: Viki Gabor i Roxie Węgiel. Działania w TV i Internecie będą realizowane od maja do czerwca włącznie. Zaplanowano też wsparcie produktu w punktach sprzedaży.
Hellena
2021-05-12, 14:54
BIC świętuje 70. rocznicę powstania kultowego długopisu BIC® Cristal® i prezentuje Cristal® Re’New™ - jego nową, metalową odsłonę z wymiennym wkładem
W 1951 roku Marcel Bich zaprezentował światu długopis Cristal® ̶ pierwszy, niezawodny i przystępny cenowo długopis, który zapoczątkował światowy sukces marki BIC. Estetyczny wygląd oraz wysoki komfort pisania sprawiły, że obecnie jest to najlepiej sprzedający się produkt w swojej kategorii, który na stałe zakorzenił się w kulturze na całym świecie.
2021-05-11, 10:41
Kolejny „Milion Grześków do wygrania” w loterii
Okrągły milion wafli Grześki jest do wygrania w loterii konsumenckiej marki, która startuje 1 maja i potrawa do końca czerwca br. Akcja oparta na mechanizmie instant win w ubiegłych latach cieszyła się ogromną popularnością wśród uczestników i przyniosła znaczące wzrosty sprzedaży. W tym roku promocja zostanie zrealizowana już po raz trzeci.
Grześki
2021-05-04, 15:00
Mus je schrupać… zanim znikną! nowa komunikacja Wafli Familijnych
Pod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!” marka Familijne wystartowała z nową platformą komunikacyjną, która w różnych odsłonach będzie towarzyszyć jej w całorocznych aktywacjach. Motywem przewodnim nowych spotów reklamowych jest rodzinne poszukiwanie ulubionych wafelków, które „zniknęły” w tajemniczych okolicznościach (zostały schrupane czy porwane?). Emisje w telewizji zaplanowano od maja do końca sierpnia.
2021-05-04, 14:49
Słodko, pysznie, apetycznie i bez glutenu z Appetitą
Po obiedzie na stole obowiązkowo powinien pojawić się… deser! Czy w wersji bez glutenu słodkości mogą być równie smaczne? Oczywiście, że tak! Pyszne bezglutenowe przekąski można wyczarować we współpracy z marką Appetita, która dzieli się swoimi przepisami i patentami na bezglutenowe cuda.
Appetita
2021-04-20, 10:23
Piękna historia kobiecości - konkurs dla miłośników grafiki i projektowania z okazji 30-lecia marki Cleanic
Pod hasłem Piękna historia kobiecości wystartował urodzinowy konkurs marki Cleanic. Jest on adresowany do twórców w dziedzinie szeroko rozumianej grafiki i projektowania. Artyści mają za zadanie stworzyć jubileuszowe projekty opakowania płatków kosmetycznych i plakatu marki Cleanic. Zwycięski projekt zostanie zrealizowany. Szczegóły na www.konkurs.cleanic.pl.
2021-04-15, 10:43
Kampania! Wybitna Oranżada Hellena Zero Cukru wśród wybitnych osiągnięć Polaków
Oranżada Hellena wystartowała z kampanią promującą polskość, rodaków, ich wielkie sukcesy oraz spektakularne osiągnięcia. W kampanii pt. Cudze chwalicie, swego nie znacie podkreśla wybitność Polaków, w tym Oranżady Hellena Zero Cukru. Aktywności w telewizji potrwają do końca czerwca, a w punktach sprzedaży i digitalu zagoszczą już na zawsze.
Hellena
2021-04-13, 14:41