Kolterman Media Communications
Witamy w biurze prasowym
Z okazji 25. urodzin Wafli Familijnych przywołaj Urodzinowe wspomnienia w Radiu ZET
Marka Familijne zachęca do świętowania swoich 25. urodzin i dzielenia się urodzinowymi wspomnieniami w ramach specjalnego konkursu na antenie Radia ZET. Najpiękniejsze historie zostaną nagrodzone voucherami na prezent i zapasami Wafli Familijnych. 
Colian
2020-07-20, 12:15
Nowość! Kuszące smakiem napoje niegazowane z linii Hellena Premium
Hellena rozwinęła ofertę napojów niegazowanych o linię Premium. Woda mineralna, soczyste polskie owoce, naturalne składniki, wysoka zawartość soków owocowych, brak konserwantów i wyróżniające się opakowania to najważniejsze znaki rozpoznawcze nowości marki. Pełne smaku produkty są już dostępne w sprzedaży. 
Hellena
2020-07-16, 15:31
BIC wspiera finansowo SOS Wioski Dziecięce Przekaże darowiznę ze sprzedaży produktów szkolno-biurowych
Gdy rodziny przygotowują się do nowego roku szkolnego, BIC - światowy lider na rynku produktów szkolno-biurowych,rozpoczyna współpracę z globalną organizacją charytatywną SOS Children’s Villages, aby wszystkie dzieci miały równy dostęp do nauki. Partnerstwo jest potwierdzeniem zaangażowania firmy BIC w działania na rzecz dzieci i edukacji na świecie. W ramach akcji w Polsce firma przekaże min. 88 tys. złotych Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce.
Kampania reklamowa
2020-07-13, 08:27
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
Od 1 lipca do końca sierpnia potrwa jubileuszowa loteria pod hasłem „Familijne 25. urodziny”, którą marka Familijne przygotowała dla swoich konsumentów z okazji swoich urodzin. Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach i punktach sprzedaży.
Colian
2020-07-01, 08:53
Przyprawiające o zachwyt warsztaty kulinarne z Appetitą i Ewą Wachowicz
Appetita, z portfolio firmy Colian, zorganizowała niezapomniane warsztaty kulinarne z ekspertką dobrego smaku i stylu, Ewą Wachowicz. 20 czerwca br. laureaci konkursu „Przypraw nas o zachwyt 2” doskonali umiejętności kulinarne pod okiem ambasadorki marki w studio Kulinarne Kreacje w Krakowie. 
Appetita
2020-06-25, 13:32
Na Dzień Ojca – stek idealny z Appetitą!
Wielkimi krokami zbliża się Dzień Ojca. 23 czerwca to doskonała okazja, by zrobić tacie niespodziankę w postaci kulinarnej uczty. Świetnym pomysłem będzie przygotowanie pysznego steku. Marka Appetita podpowiada jak przyrządzić idealną sztukę mięsa w domowym zaciszu.
Appetita
2020-06-22, 12:09
Noś kask. Kask jest cool! 
W Kaliszu powstało stowarzyszenie Kask jest cool, którego celem jest propagowanie uprawiania sportów rekreacyjnych w świadomy i bezpieczny sposób – w kasku i ochraniaczach. Członkowie aktywnie zabiegają o zmianę przepisów polskiego prawa i wprowadzenie ustawowego nakazu noszenia kasku podczas jazdy rowerem i hulajnogą przez dzieci i młodzież do 18 roku życia. Pomysłodawcami akcji są znajomi rodziców tragicznie zmarłego Dominika. Honorowym członkiem stowarzyszenia został Prezydent Kalisza.
2020-06-18, 11:11
Mus je schrupać… latem!  – Familijne startują z kampanią reklamową
Tegoroczne lato będzie należeć do Wafli Familijnych. Marka stawia na szeroką komunikację w  mediach, która wystartowała 15 czerwca i potrwa aż do końca lata. Działania podzielono na etapy, które w pierwszej odsłonie obejmują kampanię produktową w telewizji, na platformach VOD i odsłonę teaserową w mediach społecznościowych.
Kampania reklamowa
2020-06-15, 12:05
Wirtualny manager i wieczory filmowe – co jeszcze oferuje coworking?
Powoli wracamy do normalności. Ci, którym home office dał się mocno we znaki zaczynają rozglądać się za możliwością pracy w biurze. Wynajem dużej przestrzeni to spore koszty, które dla freelancera czy osoby prowadzącej jednoosobową działalność są po prostu nieopłacalne. Rozwiązaniem staje się biurko w coworkingu. A jest w czym wybierać, bo ich właściciele prześcigają się z ofertą usług dodatkowych.
Kampania reklamowa
2020-06-15, 11:31
Naturalne suplementy odchudzania. Przypraw dietę z Appetitą
Diety odchudzające często wiążą się z wyrzeczeniami, eliminacjami czy ograniczeniami. Na szczęście dietetyczne posiłki nie muszą być mdłe i nudne - smak potraw z powodzeniem podkręcą aromatyczne zioła i przyprawy marki Appetita. Warto poznać naturalnych sprzymierzeńców w walce o lepsze zdrowie i piękną sylwetkę.
Appetita
2020-06-10, 14:24
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Grześki
2020-06-01, 11:05
Nowość! Familijne opakowania lodów Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska
Firma Colian rozszerzyła ofertę lodów rodzinnych, by zapewnić jeszcze więcej przyjemności amatorom chłodzących deserów. W sklepowych zamrażarkach pojawiły się lody Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska w familijnym formacie.
Colian
2020-05-27, 13:17
Plakaty inspirowane Śliwką - znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska
III odsłona konkursu Design by Śliwka Nałęczowska okazała się wielkim sukcesem. Młodzi artyści zgłosili rekordową liczbę 2874 projektów. Jury wybrało 12 najlepszych plakatów, zainspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!”.
Colian
2020-05-27, 13:15
Nowość!!! Oranżada Strzelająca Hellena
Oranżada Hellena wprowadza kolejną propozycję. Do oferty marki dołącza Oranżada Strzelająca Hellena o oryginalnym landrynkowym smaku. Nowa wersja Oranżady do spożycia prosto z saszetki będzie dostępna w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji.
Hellena
2020-04-29, 08:44
Lodowe Grześki – NOWOŚĆ lody Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku
Colian rozszerza ofertę lodów impulsowych. Firma debiutuje z kolejnym smakiem kultowych wafelków Grześki w zmrożonej formie. Nowe Grześki w czekoladzie mlecznej na patyku są już dostępne w sklepowych zamrażarkach.
Grześki
2020-04-29, 08:40
Wynajmij biurko na godziny i… wyjdź z domu!
Dziewięciu na dziesięciu freelancerów wybiera pracę zdalną, najczęściej w domu lub w przestrzeni publicznej z dostępem do internetu. Czyli w praktyce, pracować można wszędzie. Pandemia koronawirusa zmieniła wybór - w przymus pozostania w domu. Niestety nie dla każdego okazało się to zmianą na lepsze. Czekając na powrót do normalności i codziennej rutyny sprzed epidemii, bo przecież nastąpi on wcześniej lub później, warto sprawdzić, co oferuje rynek w zakresie wynajmu miejsc do pracy.
2020-04-27, 11:00
Rodzinne ferie w zimowej kampanii marki Familijne
Mus je schrupać! – pod takich hasłem 20 stycznia wystartowała telewizyjna odsłona zimowej kampanii reklamowej marki Familijne. Począwszy od ferii zimowych, aż do marca, marka przeprowadzi kompleksowe działania komunikacyjne w kanałach off- i online.
Colian
2020-01-20, 11:44
Familijne w akcji „Start do nart” z Radiem Zet
Marka Familijne stawia na aktywną komunikację w kontekście ferii zimowych. Od 17 stycznia, przez 6 tygodni, jako sponsor akcji „Start do nart” z Radiem Zet, będzie towarzyszyć rodzinom na stokach w 6 popularnych zimowych miejscowościach. Zimowa aktywacja obejmuje cały pakiet działań komunikacyjnych.
2020-01-16, 08:14
Pierwszy rejs samolotu PLL LOT w malowaniu Śliwki Nałęczowskiej
Samolot w okazjonalnym malowaniu „Śliwka Nałęczowska” wzbił się w przestworza. To efekt kolejnego etapu współpracy między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i spółką Colian w tym roku. „Śliwkowy” Embraer 195 narodowego przewoźnika SP-LNC zadebiutował w nowym malowaniu podczas rejsu do Genewy .
Colian
2019-11-06, 11:45
Solidarność i Goplana na święta polecają bestsellery i nowości
W ofercie Solidarności i Goplany, przygotowanej na nadchodzące Boże Narodzenie, znalazły się nowości w edycji limitowanej, coroczne świąteczne hity sprzedażowe oraz produkty w standardowej szacie graficznej, znane i lubiane przez cały rok.
Colian
2019-11-04, 12:00
kmc.biuroprasowe.pl
Solidarność silnie wspiera loterię „Złotobranie”
Solidarność realizuje kampanię reklamową, która wspiera komunikacyjnie loterię konsumencką „Złotobranie”. Działania mediowe, zaplanowane do końca listopada br., obejmują telewizję, outdoor oraz kanały cyfrowe.
Kampania reklamowa
2019-10-16, 10:42
Familijne jesienne aktywności w telewizji i kinach
Jesienią najbardziej rodzinne wafelki w Polsce stawiają na silną komunikację na wielkim i małym ekranie. W telewizji marka Familijne wraca w roli partnera teleturnieju „Koło Fortuny”. Będzie obecna także w kampanii on screen w kinach w całej Polsce. To kolejna odsłona komunikacji pod hasłem „Mus je schrupać!”.
Colian
2019-10-02, 11:43
Sukces II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska – ponad 2 tys. zgłoszeń. Znamy zwycięzców!
Druga edycja Design by Śliwka Nałęczowska zakończyła się ogromnym sukcesem. Na konkurs nadesłano rekordową liczbę prac - ponad 2000 kreatywnych projektów nadruku na opakowanie pralin. Dwunastu laureatów odebrało nagrody podczas konferencji połączonej z wernisażem prac 15 kwietnia br.
Colian
2019-04-16, 14:54
Goplana Break z silnym wsparciem reklamowym
 

Wystartowała wizerunkowa kampania komunikacyjna marki batoników impulsowych Goplana Break z portfolio spółki Colian. Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” m.in. w Internecie, na nośnikach OOH oraz w prasie branżowej.
Goplana
2019-04-08, 14:18
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.