Kolterman Media Communications
Witamy w biurze prasowym
Familijne w akcji „Start do nart” z Radiem Zet
Marka Familijne stawia na aktywną komunikację w kontekście ferii zimowych. Od 17 stycznia, przez 6 tygodni, jako sponsor akcji „Start do nart” z Radiem Zet, będzie towarzyszyć rodzinom na stokach w 6 popularnych zimowych miejscowościach. Zimowa aktywacja obejmuje cały pakiet działań komunikacyjnych.
2020-01-16, 08:14
Pierwszy rejs samolotu PLL LOT w malowaniu Śliwki Nałęczowskiej
Samolot w okazjonalnym malowaniu „Śliwka Nałęczowska” wzbił się w przestworza. To efekt kolejnego etapu współpracy między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i spółką Colian w tym roku. „Śliwkowy” Embraer 195 narodowego przewoźnika SP-LNC zadebiutował w nowym malowaniu podczas rejsu do Genewy .
Colian
2019-11-06, 11:45
Solidarność i Goplana na święta polecają bestsellery i nowości
W ofercie Solidarności i Goplany, przygotowanej na nadchodzące Boże Narodzenie, znalazły się nowości w edycji limitowanej, coroczne świąteczne hity sprzedażowe oraz produkty w standardowej szacie graficznej, znane i lubiane przez cały rok.
Colian
2019-11-04, 12:00
kmc.biuroprasowe.pl
Solidarność silnie wspiera loterię „Złotobranie”
Solidarność realizuje kampanię reklamową, która wspiera komunikacyjnie loterię konsumencką „Złotobranie”. Działania mediowe, zaplanowane do końca listopada br., obejmują telewizję, outdoor oraz kanały cyfrowe.
Kampania reklamowa
2019-10-16, 10:42
Familijne jesienne aktywności w telewizji i kinach
Jesienią najbardziej rodzinne wafelki w Polsce stawiają na silną komunikację na wielkim i małym ekranie. W telewizji marka Familijne wraca w roli partnera teleturnieju „Koło Fortuny”. Będzie obecna także w kampanii on screen w kinach w całej Polsce. To kolejna odsłona komunikacji pod hasłem „Mus je schrupać!”.
Colian
2019-10-02, 11:43
Sukces II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska – ponad 2 tys. zgłoszeń. Znamy zwycięzców!
Druga edycja Design by Śliwka Nałęczowska zakończyła się ogromnym sukcesem. Na konkurs nadesłano rekordową liczbę prac - ponad 2000 kreatywnych projektów nadruku na opakowanie pralin. Dwunastu laureatów odebrało nagrody podczas konferencji połączonej z wernisażem prac 15 kwietnia br.
Colian
2019-04-16, 14:54
Goplana Break z silnym wsparciem reklamowym
 

Wystartowała wizerunkowa kampania komunikacyjna marki batoników impulsowych Goplana Break z portfolio spółki Colian. Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” m.in. w Internecie, na nośnikach OOH oraz w prasie branżowej.
Goplana
2019-04-08, 14:18
Wafle Familijne partnerem teleturnieju „Koło Fortuny”
Marka Familijne została partnerem kultowego teleturnieju „Koło Fortuny”. Najbardziej rodzinne wafelki w Polsce będą obecne w 100 odcinkach popularnego formatu telewizyjnego, począwszy od 26 marca do końca czerwca br. Powyższe działania to kolejny element trwającej od stycznia kampanii reklamowej, realizowanej dla marki w telewizji i kanałach digital.
Colian
2019-03-28, 11:47
Ruszyła kampania sponsorska marki Akuku!
Wystartowała sponsorska kampania telewizyjna marki Akuku!. Emisje billboardów zaplanowano w TVN i Polsat oraz kanałach tematycznych TVN do końca sierpnia br. Komunikacja bazuje na wizerunku sympatycznego brand hero marki i podkreśla jej radosny, zabawowy charakter.
Colian
2019-03-28, 11:32
Żelki Akuku! (za)bawią w Multikinach!
Marka Akuku! stawia na aktywną, rodzinną komunikację w przestrzeni kinowej. Do końca roku w 46 obiektach sieci Multikino zaplanowano działania promujące popularne żelki w kampanii on-screen, strefach zabawy dla dzieci i poprzez specjalną ofertę „Pufa dla Malucha”.
Colian
2019-03-19, 14:36
Wrocław miastem z najwyższą reputacją. Znamy wyniki Premium Brand 2019
Ranking Premium Brand 2019 już po raz trzeci wskazał miasta wojewódzkie cieszące się najlepszą reputacją wśród Polaków. Wrocław, Kraków i Gdańsk znalazły się na podium jako ośrodki
o najwyższej reputacji, tuż za nami uplasowały się Poznań i Warszawa. Warszawa utrzymała tytuł najczęściej odwiedzanego miasta. Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie 1074 osób.
Premium Brand
2019-03-19, 14:24
Słodyczy WielkaMOC! – wielkanocna oferta Goplany i Solidarności
Colian, zgodnie z tradycją, z okazji Wielkanocy proponuje konsumentom specjalną, świąteczną ofertę. Wśród propozycji znalazły się edycje limitowane słodyczy marek Goplana i Solidarność, w tym unikalne figurki świąteczne oraz praliny w eleganckich puszkach w kształcie pisanki. Ofertę uzupełniają najbardziej lubiane słodycze firmy Colian w standardowej szacie graficznej.
2019-03-15, 14:33
Jeżyki w dużym formacie
Colian wprowadza na rynek edycję limitowaną ciastek Goplana Jeżyki w dużym opakowaniu. Dwa popularne warianty smakowe z oferty marki, Jeżyki Classic i Jeżyki Kokos, będą dostępne w większym formacie (186 g) od lutego br. do wyczerpania zapasów, w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji.
Goplana
2019-02-26, 12:53
Goplana Break – „Twoja chwila przyjemności!”
Colian rozbudowuje ofertę marki Goplana o linię kruchych wafelków w czekoladzie z lekkim kremem pod nazwą Goplana Break. Nowe batony impulsowe są dostępne w trzech smakach: Coffee Break, Hazelnut Break i Caramel Break. Linia Goplana Break doskonale wpisuje się w trend slow life, stanowi idealnie dopełnienie chwili relaksu tylko dla siebie.
Goplana
2019-02-06, 15:05
Colian, jako pierwsza polska firma, wycofał z produkcji jaja z chowu klatkowego
Począwszy od 1 stycznia br. wszystkie jaja używane w zakładach produkcyjnych spółki Colian pochodzą z chowu ściółkowego. Jak podaje Stowarzyszenie Otwarte Klatki, to pierwszy polski producent żywności, który w wyniku przyjętej deklaracji, już w 2019 r. wycofał tzw. jaja "trójki".
Colian
2019-02-06, 15:05
kmc.biuroprasowe.pl
„Znajdź, wymień na nowego!” - Grześki ruszają z kampanią loterii konsumenckiej
4 lutego wystartowała kampania reklamowa loterii „Milion Grześków do wygrania”. Akcja promocyjna marki Grześki otrzyma silne wsparcie w mediach (TV, digital, social media) oraz w punktach sprzedaży. Działania zaplanowano do końca miesiąca.
Grześki
2019-02-04, 16:38
Familijne XXL – w dużej paczce lepiej
Colian wprowadza na rynek edycję limitowaną wafli Jutrzenka Familijne. Najpopularniejsze warianty w asortymencie marki: wafle Familijne o smaku kakaowym oraz Familijne o smaku śmietankowym, będą dostępne w formacie XXL (450 g) od lutego br. do wyczerpania zapasów.
2019-02-01, 12:50
Wystartowała II edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Pasjonaci grafiki i designu z szansą na 10 tysięcy złotych!
Do 20 marca można nadsyłać zgłoszenia w II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Pasjonaci grafiki i designu mają za zadanie zaprojektować nadruk na puszkę pralin Śliwki Nałęczowskiej. Prace oceni jury pod przewodnictwem Małgorzaty Sochy. Zwycięzca odbierze czek o wartości 10 tys. zł. Patronem merytorycznym akcji zostały warszawska ASP i STGU.
2019-02-01, 11:20
Wafle Familijne Gofrowe w kampanii „Mus je schrupać”!
Marka Familijne, lider rynku wafli rodzinnych w Polsce*, wystartowała z kampanią reklamową pod hasłem „Mus je schrupać”. Działania realizowane dla wafli Familijnych Gofrowych potrwają do połowy marca w telewizji i kanałach digitalowych.
Colian
2019-01-22, 13:20
Rusza loteria „Milion Grześków do wygrania”
Od lutego do końca marca br. potrwa loteria „Milion Grześków do wygrania”. Każdy, kto w promocyjnym opakowaniu wafelków Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g znajdzie hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g”, otrzyma taki sam wafelek gratis. W puli produktów do rozdania znalazł się okrągły milion Grześków!
Grześki
2019-01-17, 13:22
Drin, drin! Tu karnawał!
Kolorowe, musujące, orzeźwiające… takie drinki uda Ci się przygotować na imprezę karnawałową z pomocą kultowej Oranżady Hellena i cytrusowych napojów gazowanych Hellena. Skorzystaj ze sprawdzonych przepisów i zaskocz przyjaciół koktajlami, którym nie będą mogli się oprzeć!
Hellena
2019-01-15, 16:56
Okazjonalna oferta Solidarności na nadchodzące święta pełne miłości
Z myślą o Dniu Babci, Dniu Dziadka, Walentynkach i Dniu Kobiet, marka Solidarność przygotowała atrakcyjną ofertę słodyczy okazjonalnych. Wybrane bomboniery w opakowaniach z emocjonalnym przekazem „Dziękuję!” oraz w standardowej szacie graficznej, zostaną wyeksponowane na dedykowanych standach z logo marki.
Colian
2019-01-15, 09:58
Grześki wracają z kampanią „Tyci, ale dzielny!”
Marka Grześki wraca z kolejną odsłoną ogólnopolskiej kampanii reklamowej mini wafelków Grześki Tyci. Działania realizowane pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają od 7 stycznia do końca miesiąca na łamach telewizji.
Grześki
2019-01-08, 10:55
kmc.biuroprasowe.pl
Truskawka i karmel - dwie nowe tabliczki od Goplany
Goplana rozbudowuje portfolio czekolad o dwa nowe smaki. Do oferty marki trafiły tabliczki mlecznej czekolady z nadzieniami w ulubionych przez konsumentów smakach - truskawkowym i karmelowym. To konsekwentne dopełnienie asortymentu o najbardziej popularne w tym segmencie pozycje.
Goplana
2019-01-07, 13:56
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.