Nowość od marki Appetita – autorskie mieszanki Ewy Wachowicz
Ewa Wachowicz, ikona smaku i stylu, skomponowała dla marki Appetita linię autorskich mieszanek przyprawowych. Ich wyjątkowa receptura zawiera w 100% naturalne składniki i bazuje na soli morskiej.
Appetita
2018-11-27, 10:49
Śliwka Nałęczowska sponsorem Róż Gali
Śliwka Nałęczowska znana z tego, że smakuje wybornie została sponsorem tegorocznej gali finałowej plebiscytu Róże Gali, jaka odbyła się 19 listopada w Warszawie. Marka zaprezentowała się na tym prestiżowym wydarzeniu, podkreślając tym samym swoją przynależność do segmentu premium.
Colian
2018-11-21, 11:26
Świąteczna oferta Goplany i Solidarności. Serie limitowane i nowości
Firma Colian po raz kolejny stawia na bogatą, bożonarodzeniową ofertę. Wśród propozycji od marek Goplana i Solidarność znalazły się nowości, serie limitowane i hity sprzedażowe. Oferta ma szerokie wsparcie medialne oraz dedykowane standy w sklepach.
Colian
2018-11-13, 10:01
Grześki Tyci w kampanii reklamowej „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz”
Marka Grześki promuje Grześki Tyci – mini wafelki, którymi łatwo się dzielić. Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Działania pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają do końca miesiąca.
Grześki
2018-11-05, 11:46
kmc.biuroprasowe.pl
“
Wysoka sprzedaż Oranżady Hellena jesienią i zimą
Oranżada Hellena osiągnęła udziały wartościowe na poziomie 78,6 procent* w rynku oranżady, co stawia ją na pozycji lidera w tym segmencie. W IV kwartale ubiegłego roku odnotowała wzrost sprzedaży o ok. 30 procent w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzedzającym. Wysoki popyt na oranżadę w miesiącach jesienno-zimowych pozwala prognozować ważną zmianę zachowań konsumenckich.
Hellena
2018-10-30, 13:45
Nowy wizerunek Śliwki Nałęczowskiej. Jeszcze bardziej stylowy i elegancki!
Śliwka Nałęczowska zyskała nowy wizerunek. Dzięki odświeżonej grafice opakowań, marka stała się jeszcze bardziej stylowa i elegancka. Wszystko za sprawą połączenia oryginalnego, oldschoolowego designu z nutką nowoczesności. Na sklepowych półkach Śliwka Nałęczowska w nowej odsłonie pojawi się jesienią.
Colian
2018-10-17, 12:15
Goplana Toffino z nowym wizerunkiem i kampanią
Jesienią Goplana Toffino przeszła metamorfozę wizerunkową. Nowe opakowania, nowe produkty w ofercie, a od 15 października silna kampania reklamowa – to kompleksowe działania, realizowane dla marki przez spółkę Colian.
Goplana
2018-10-15, 10:58
Od teraz Familijne 2GO z pełnoziarnistym wafelkiem!
Marka Familijne proponuje Familijne 2GO w zdrowszym wydaniu. Chrupiące i lekkie przekąski od września są oferowane w pełnoziarnistym wafelku, do wyboru pojedynczo lub w wielopaku.
Colian
2018-10-08, 14:09
Nowy wizerunek i nowe smaki Goplana Toffino
Goplana rozbudowuje ofertę marki Toffino i inwestuje w jej wizerunek. Popularne mleczne cukierki toffi z nadzieniem zyskały nowy design opakowań i dwa zupełnie nowe smaki. Do Toffino Choco (z nadzieniem o smaku czekoladowym) we wrześniu dołączyły Toffino Creamy (z nadzieniem o smaku śmietankowym), a od października dostępne będą także Toffino Caramel macchiato (z nadzieniem o smaku kawowym).
Goplana
2018-10-01, 14:22
Śliwka Nałęczowska partnerem pokazu kolekcji Lidii Kality
Śliwka Nałęczowska po raz kolejny została partnerem pokazu znanej i cenionej projektantki mody, Lidii Kality. Marka pralin wsparła premierową prezentację kolekcji jesień/zima 2018/2019. Śliwka Nałęczowska konsekwentnie promuje elegancję, dobry smak i wyrafinowany design.
Colian
2018-09-27, 15:24
Jeżyki White Coconut z edycji limitowanej
Goplana wprowadza na rynek limitowaną edycję Jeżyków White Coconut. Kultowe ciastka słynące z wyjątkowej kompozycji składników, zostały wzbogacone o kawałki kokosa i polewę z białej czekolady. Będą dostępne w sprzedaż od września aż do wyczerpania oferty.
Colian
2018-09-20, 12:06
Colian rezygnuje z jaj z chowu klatkowego już od stycznia 2019 roku
Zarząd Grupy Colian zdecydował o całkowitym zaprzestaniu stosowania w produkcji jaj pochodzących z chowu klatkowego. Zmiany wejdą w życie 1 stycznia 2019 roku i obejmą wszystkie produkty, zawierające w składzie surowce jajeczne.
Colian
2018-09-07, 10:09
Goplana Jeżyki wraca na ekrany
We wrześniu rozpoczęła się silna kampania reklamowa Goplana Jeżyki, w której marka zaprasza do wszechświata zmysłowych, czekoladowych wrażeń.
Goplana
2018-09-06, 15:11
Stylowe Śliwkobranie loteria - marki Solidarność
Marka Solidarność po raz kolejny organizuje ogólnopolską loterię konsumencką. Tym razem smakosze Śliwki Nałęczowskiej będą mogli wziąć udział w Stylowym Śliwkobraniu. Akcja potrwa od 1 września do 30 listopada br. W puli nagród znalazło się ponad 3000 gadżetów inspirowanych Śliwką Nałęczowską oraz Fiat 500.
Colian
2018-08-31, 09:56
5 sposobów na idealne ogórki kiszone
Sezon kiszenia ogórków trwa w najlepsze. Wystarczy jedno popołudnie by przez resztę roku mieć smaczny i zdrowy składnik sałatek i szybki dodatek do obiadu. Warto wiedzieć, że dzięki procesowi fermentacji ogórki zyskują nie tylko nowy smak, ale także wiele nowych składników korzystnych dla zdrowia. Idealny efekt w postaci soczystych i twardych ogóreczków zapewni kilka prostych zasad.
Appetita
2018-08-28, 10:49
Grześki & paczka Jazda do szkoły - odjazdowa promocja marki Grześki
W połowie sierpnia wystartowała ogólnopolska akcja promocyjna marki Grześki. Producent kultowych wafelków oferuje słodycze w atrakcyjnych cenach w związku ze zbliżającym się nowym rokiem szkolnym. Akcja Grześki & paczka Jazda do szkoły potrwa do połowy września.
Grześki
2018-08-20, 09:25
Wakacje z czerwoną Oranżadą Hellena FIT
Jak wynika z badania CBOS (*) ponad połowa Polaków (58 proc.) planuje w tym roku wyjazd na urlop. Podobnie jak w roku ubiegłym większość deklaruje, że będzie odpoczywać w kraju. Jak wiadomo wakacyjne podróże mają swoje rytuały i wiążą się z wieloma rodzinnymi tradycjami. Każdy ma swoje ulubione przysmaki, napoje i sposoby na nudę. Wśród ulubionych wakacyjnych napojów Polaków również jest oranżada Hellena, która teraz jest dostępna w nowej zdrowszej wersji FIT. Ma obniżoną kaloryczność aż o 30% i jest dostępna w rodzinnym formacie 1,25 l.
Hellena
2018-07-30, 11:33
Zapamiętaj smaki wakacji z Appetitą
Jak wynika z badania CBOS (*) w tym roku, podobnie jak w ubiegłym większość Polaków planuje wyjazdy wypoczynkowe. Najchętniej wyjeżdżamy na 7 do 10 dni. Planując wakacje za granicą najczęściej wybieramy Hiszpanię. Tam na turystów czeka piękna pogoda, plaże, zabytki i wspaniała hiszpańska kuchnia pełna charakterystycznych potraw, których smak pomogą po powrocie odtworzyć przyprawy Appetita.
Appetita
2018-07-30, 10:09
HEXATIAB® – pierwsza pomoc w leczeniu infekcji intymnych
W czasie wakacji rośnie ryzyko infekcji intymnych u kobiet. Wpływa na to wiele czynników związanych ze zmianą otoczenia, klimatu oraz codziennych aktywności. Warto się przed nimi zabezpieczyć ponieważ niestety, nawet do 40% zakażeń powraca już w ciągu roku. W walce z infekcjami bakteryjnymi, grzybicznymi i wirusowymi skutecznie pomogą kapsułki dopochwowe HEXATIAB® – wyrób medyczny rekomendowany przez specjalistów* z aktywnym srebrem TIAB.
Hexanova
2018-07-26, 14:34
NOWOŚĆ: Akuku! ZdrOwocki owocują zaskoczeniem
Do oferty żelków Akuku! dołączyła soczyście owocowa nowość. Akuku! ZdrOwocki to żelki w sześciu owocowych kształtach i smakach, podkreślonych 20% zawartością soku, oraz z obniżoną zawartością cukrów. Produkt jest doskonale widoczny na półce dzięki charakterystycznej postaci niebieskiego AKUKa (brand hero marki), wyeksponowanej na opakowaniu.
Colian
2018-07-09, 12:22
ARGOTIAB - opatrunek w spray’u z aktywnym srebrem
Trudno gojące się rany to problem, na który cierpi aż 500 000 osób w Polsce. Proces leczenia takich przypadłości jest niezwykle złożony i długotrwały, bywa, że bolesny. Z pomocą przychodzi ARGOTIAB® suchy spray – rewolucyjny wyrób medyczny z cząsteczkami aktywnego srebra, który skutecznie likwiduje infekcje i znacznie przyspiesza regenerację skóry. Produkt dostępny jest w aptekach bez recepty.
Hexanova
2018-06-29, 13:52
Kultowe smaki w zmrożonej formie - Lody Oranżada Hellena, Grześki i Jeżyki!
Wielbiciele „najeżonych bakaliami” ciastek Jeżyki, landrynkowej Oranżady Hellena i chrupiących wafelków Grześki będą mogli delektować się ich kultowymi smakami w… zmrożonej formie! Lody Jeżyki, Lody Oranżada Hellena i Lody Grześki dostępne w sprzedaży od maja br.
Colian
2018-06-21, 10:57
Rozstrzygnięto pierwszy w historii marki Śliwka Nałęczowska konkurs dla pasjonatów mody i designu!
Ponad 660 prawidłowych zgłoszeń spłynęło na konkurs Design by Śliwka Nałęczowska skierowany do pasjonatów mody i designu. Jury pod przewodnictwem Lidii Kality po burzliwych dyskusjach wyłoniło 10 laureatów, którzy odebrali nagrody podczas uroczystej gali połączonej z wernisażem prac 14 czerwca br. w warszawskim studio Skandal.
Colian
2018-06-20, 11:58
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
18 czerwca br. marka Familijne startuje z kampanią wspierającą Familijne wafle Gofrowe. Działania pod hasłem „Mus je schrupać” zaplanowano w telewizji, Internecie i prasie handlowej. Kampania reklamowa dopełnia komunikacyjnie pakiet aktywności zaplanowanych dla całej marki, obejmujący m.in. loterię.
Colian
2018-06-19, 08:25