Familijne XXL – w dużej paczce lepiej
Colian wprowadza na rynek edycję limitowaną wafli Jutrzenka Familijne. Najpopularniejsze warianty w asortymencie marki: wafle Familijne o smaku kakaowym oraz Familijne o smaku śmietankowym, będą dostępne w formacie XXL (450 g) od lutego br. do wyczerpania zapasów.
2019-02-01, 12:50
Wystartowała II edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Pasjonaci grafiki i designu z szansą na 10 tysięcy złotych!
Do 20 marca można nadsyłać zgłoszenia w II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Pasjonaci grafiki i designu mają za zadanie zaprojektować nadruk na puszkę pralin Śliwki Nałęczowskiej. Prace oceni jury pod przewodnictwem Małgorzaty Sochy. Zwycięzca odbierze czek o wartości 10 tys. zł. Patronem merytorycznym akcji zostały warszawska ASP i STGU.
2019-02-01, 11:20
Wafle Familijne Gofrowe w kampanii „Mus je schrupać”!
Marka Familijne, lider rynku wafli rodzinnych w Polsce*, wystartowała z kampanią reklamową pod hasłem „Mus je schrupać”. Działania realizowane dla wafli Familijnych Gofrowych potrwają do połowy marca w telewizji i kanałach digitalowych.
Colian
2019-01-22, 13:20
Rusza loteria „Milion Grześków do wygrania”
Od lutego do końca marca br. potrwa loteria „Milion Grześków do wygrania”. Każdy, kto w promocyjnym opakowaniu wafelków Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g znajdzie hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g”, otrzyma taki sam wafelek gratis. W puli produktów do rozdania znalazł się okrągły milion Grześków!
Grześki
2019-01-17, 13:22
Drin, drin! Tu karnawał!
Kolorowe, musujące, orzeźwiające… takie drinki uda Ci się przygotować na imprezę karnawałową z pomocą kultowej Oranżady Hellena i cytrusowych napojów gazowanych Hellena. Skorzystaj ze sprawdzonych przepisów i zaskocz przyjaciół koktajlami, którym nie będą mogli się oprzeć!
Hellena
2019-01-15, 16:56
Okazjonalna oferta Solidarności na nadchodzące święta pełne miłości
Z myślą o Dniu Babci, Dniu Dziadka, Walentynkach i Dniu Kobiet, marka Solidarność przygotowała atrakcyjną ofertę słodyczy okazjonalnych. Wybrane bomboniery w opakowaniach z emocjonalnym przekazem „Dziękuję!” oraz w standardowej szacie graficznej, zostaną wyeksponowane na dedykowanych standach z logo marki.
Colian
2019-01-15, 09:58
Grześki wracają z kampanią „Tyci, ale dzielny!”
Marka Grześki wraca z kolejną odsłoną ogólnopolskiej kampanii reklamowej mini wafelków Grześki Tyci. Działania realizowane pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają od 7 stycznia do końca miesiąca na łamach telewizji.
Grześki
2019-01-08, 10:55
kmc.biuroprasowe.pl
“
Truskawka i karmel - dwie nowe tabliczki od Goplany
Goplana rozbudowuje portfolio czekolad o dwa nowe smaki. Do oferty marki trafiły tabliczki mlecznej czekolady z nadzieniami w ulubionych przez konsumentów smakach - truskawkowym i karmelowym. To konsekwentne dopełnienie asortymentu o najbardziej popularne w tym segmencie pozycje.
Goplana
2019-01-07, 13:56
Zwycięzca Stylowego Śliwkobrania odebrał Fiata 500. Loteria dobiegła końca!
Marka Solidarność od 1 września do 30 listopada br. organizowała loterię konsumencką Stylowe Śliwkobranie. W trakcie trwania promocji, konsumenci Śliwki Nałęczowskiej mogli wygrać ponad 3000 gadżetów inspirowanych opakowaniem pralin. 19 grudnia została wręczona nagroda główna loterii - Fiat 500. Uroczyste przekazanie kluczyków odbyło się w salonie Fiata w Warszawie.
2018-12-21, 13:19
Dobry ziemniak nie jest zły – nie tuczy!
Smaczny, sycący, stosunkowo niedrogi… a okryty złą sławą. Ziemniak – bo o nim mowa – to często jeden z pierwszych składników, który eliminujemy z naszej diety. Powód? Błędne przekonanie, że tuczy. Warto poznać bliżej to warzywo i opinie o tym, że jest wysokokaloryczny… włożyć między bajki!
2018-12-20, 12:12
Goplana Break partnerem spektaklu „Chcesz się bawić? Zadzwoń”
Marka Goplana nawiązała współpracę z Teatrem Fabryka Marzeń. Przez najbliższy rok będzie sponsorować sztukę „Chcesz się bawić? Zadzwoń”. To pierwsza inicjatywa marki w sferze kultury. Premierowy pokaz spektaklu odbył się 17 grudnia w Warszawie.
Goplana
2018-12-18, 12:19
Czas, by żyć pełnią życia!
Miewasz wrażenie, że czas ucieka Ci przez palce? W pośpiechu chwytasz się kolejnych zadań, a przyjemności odkładasz na dalszy plan? Nie pozwól, aby Twoje życie stało się stertą obowiązków. Spraw, aby było kolekcją najlepszych wspomnień.
Hellena
2018-12-17, 16:32
Śliwka Nałęczowska - polska klasyka na prezent w dobrym stylu
Tak jak „mała czarna” nigdy nie wychodzi z mody, tak Śliwka Nałęczowska od ponad 50 lat pozostaje klasycznym wyborem na prezent. Trudno się dziwić – ma doskonały smak, polskie składniki i stylowe opakowania, a jej zalet można by wyliczyć znacznie więcej.
Colian
2018-12-07, 12:30
Oranżada Hellena zaprasza na Pierwszą Gwiazdkę
Oranżada Hellena, zachęcona ubiegłorocznym sukcesem bożonarodzeniowej kampanii reklamowej, postanowiła kontynuować w tym roku działania reklamowe przed świętami. 24 listopada ruszyła kampania marki z udziałem Oranżadowego Mikołaja i Kuby Wojewódzkiego.
Appetita
2018-11-29, 17:22
Nowość od marki Appetita – autorskie mieszanki Ewy Wachowicz
Ewa Wachowicz, ikona smaku i stylu, skomponowała dla marki Appetita linię autorskich mieszanek przyprawowych. Ich wyjątkowa receptura zawiera w 100% naturalne składniki i bazuje na soli morskiej.
Appetita
2018-11-27, 10:49
Śliwka Nałęczowska sponsorem Róż Gali
Śliwka Nałęczowska znana z tego, że smakuje wybornie została sponsorem tegorocznej gali finałowej plebiscytu Róże Gali, jaka odbyła się 19 listopada w Warszawie. Marka zaprezentowała się na tym prestiżowym wydarzeniu, podkreślając tym samym swoją przynależność do segmentu premium.
Colian
2018-11-21, 11:26
Świąteczna oferta Goplany i Solidarności. Serie limitowane i nowości
Firma Colian po raz kolejny stawia na bogatą, bożonarodzeniową ofertę. Wśród propozycji od marek Goplana i Solidarność znalazły się nowości, serie limitowane i hity sprzedażowe. Oferta ma szerokie wsparcie medialne oraz dedykowane standy w sklepach.
Colian
2018-11-13, 10:01
Grześki Tyci w kampanii reklamowej „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz”
Marka Grześki promuje Grześki Tyci – mini wafelki, którymi łatwo się dzielić. Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Działania pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają do końca miesiąca.
Grześki
2018-11-05, 11:46
kmc.biuroprasowe.pl
“
Wysoka sprzedaż Oranżady Hellena jesienią i zimą
Oranżada Hellena osiągnęła udziały wartościowe na poziomie 78,6 procent* w rynku oranżady, co stawia ją na pozycji lidera w tym segmencie. W IV kwartale ubiegłego roku odnotowała wzrost sprzedaży o ok. 30 procent w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzedzającym. Wysoki popyt na oranżadę w miesiącach jesienno-zimowych pozwala prognozować ważną zmianę zachowań konsumenckich.
Hellena
2018-10-30, 13:45
Nowy wizerunek Śliwki Nałęczowskiej. Jeszcze bardziej stylowy i elegancki!
Śliwka Nałęczowska zyskała nowy wizerunek. Dzięki odświeżonej grafice opakowań, marka stała się jeszcze bardziej stylowa i elegancka. Wszystko za sprawą połączenia oryginalnego, oldschoolowego designu z nutką nowoczesności. Na sklepowych półkach Śliwka Nałęczowska w nowej odsłonie pojawi się jesienią.
Colian
2018-10-17, 12:15
Goplana Toffino z nowym wizerunkiem i kampanią
Jesienią Goplana Toffino przeszła metamorfozę wizerunkową. Nowe opakowania, nowe produkty w ofercie, a od 15 października silna kampania reklamowa – to kompleksowe działania, realizowane dla marki przez spółkę Colian.
Goplana
2018-10-15, 10:58
Od teraz Familijne 2GO z pełnoziarnistym wafelkiem!
Marka Familijne proponuje Familijne 2GO w zdrowszym wydaniu. Chrupiące i lekkie przekąski od września są oferowane w pełnoziarnistym wafelku, do wyboru pojedynczo lub w wielopaku.
Colian
2018-10-08, 14:09
Nowy wizerunek i nowe smaki Goplana Toffino
Goplana rozbudowuje ofertę marki Toffino i inwestuje w jej wizerunek. Popularne mleczne cukierki toffi z nadzieniem zyskały nowy design opakowań i dwa zupełnie nowe smaki. Do Toffino Choco (z nadzieniem o smaku czekoladowym) we wrześniu dołączyły Toffino Creamy (z nadzieniem o smaku śmietankowym), a od października dostępne będą także Toffino Caramel macchiato (z nadzieniem o smaku kawowym).
Goplana
2018-10-01, 14:22
Śliwka Nałęczowska partnerem pokazu kolekcji Lidii Kality
Śliwka Nałęczowska po raz kolejny została partnerem pokazu znanej i cenionej projektantki mody, Lidii Kality. Marka pralin wsparła premierową prezentację kolekcji jesień/zima 2018/2019. Śliwka Nałęczowska konsekwentnie promuje elegancję, dobry smak i wyrafinowany design.
Colian
2018-09-27, 15:24