Kolterman Media Communications
Witamy w biurze prasowym
Wafle Familijne partnerem teleturnieju „Koło Fortuny”
Marka Familijne została partnerem kultowego teleturnieju „Koło Fortuny”. Najbardziej rodzinne wafelki w Polsce będą obecne w 100 odcinkach popularnego formatu telewizyjnego, począwszy od 26 marca do końca czerwca br. Powyższe działania to kolejny element trwającej od stycznia kampanii reklamowej, realizowanej dla marki w telewizji i kanałach digital.
Colian
2019-03-28, 11:47
Ruszyła kampania sponsorska marki Akuku!
Wystartowała sponsorska kampania telewizyjna marki Akuku!. Emisje billboardów zaplanowano w TVN i Polsat oraz kanałach tematycznych TVN do końca sierpnia br. Komunikacja bazuje na wizerunku sympatycznego brand hero marki i podkreśla jej radosny, zabawowy charakter.
Colian
2019-03-28, 11:32
Żelki Akuku! (za)bawią w Multikinach!
Marka Akuku! stawia na aktywną, rodzinną komunikację w przestrzeni kinowej. Do końca roku w 46 obiektach sieci Multikino zaplanowano działania promujące popularne żelki w kampanii on-screen, strefach zabawy dla dzieci i poprzez specjalną ofertę „Pufa dla Malucha”.
Colian
2019-03-19, 14:36
Wrocław miastem z najwyższą reputacją. Znamy wyniki Premium Brand 2019
Ranking Premium Brand 2019 już po raz trzeci wskazał miasta wojewódzkie cieszące się najlepszą reputacją wśród Polaków. Wrocław, Kraków i Gdańsk znalazły się na podium jako ośrodki
o najwyższej reputacji, tuż za nami uplasowały się Poznań i Warszawa. Warszawa utrzymała tytuł najczęściej odwiedzanego miasta. Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie 1074 osób.
Premium Brand
2019-03-19, 14:24
Słodyczy WielkaMOC! – wielkanocna oferta Goplany i Solidarności
Colian, zgodnie z tradycją, z okazji Wielkanocy proponuje konsumentom specjalną, świąteczną ofertę. Wśród propozycji znalazły się edycje limitowane słodyczy marek Goplana i Solidarność, w tym unikalne figurki świąteczne oraz praliny w eleganckich puszkach w kształcie pisanki. Ofertę uzupełniają najbardziej lubiane słodycze firmy Colian w standardowej szacie graficznej.
2019-03-15, 14:33
Jeżyki w dużym formacie
Colian wprowadza na rynek edycję limitowaną ciastek Goplana Jeżyki w dużym opakowaniu. Dwa popularne warianty smakowe z oferty marki, Jeżyki Classic i Jeżyki Kokos, będą dostępne w większym formacie (186 g) od lutego br. do wyczerpania zapasów, w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji.
Goplana
2019-02-26, 12:53
Goplana Break – „Twoja chwila przyjemności!”
Colian rozbudowuje ofertę marki Goplana o linię kruchych wafelków w czekoladzie z lekkim kremem pod nazwą Goplana Break. Nowe batony impulsowe są dostępne w trzech smakach: Coffee Break, Hazelnut Break i Caramel Break. Linia Goplana Break doskonale wpisuje się w trend slow life, stanowi idealnie dopełnienie chwili relaksu tylko dla siebie.
Goplana
2019-02-06, 15:05
Colian, jako pierwsza polska firma, wycofał z produkcji jaja z chowu klatkowego
Począwszy od 1 stycznia br. wszystkie jaja używane w zakładach produkcyjnych spółki Colian pochodzą z chowu ściółkowego. Jak podaje Stowarzyszenie Otwarte Klatki, to pierwszy polski producent żywności, który w wyniku przyjętej deklaracji, już w 2019 r. wycofał tzw. jaja "trójki".
Colian
2019-02-06, 15:05
kmc.biuroprasowe.pl
„Znajdź, wymień na nowego!” - Grześki ruszają z kampanią loterii konsumenckiej
4 lutego wystartowała kampania reklamowa loterii „Milion Grześków do wygrania”. Akcja promocyjna marki Grześki otrzyma silne wsparcie w mediach (TV, digital, social media) oraz w punktach sprzedaży. Działania zaplanowano do końca miesiąca.
Grześki
2019-02-04, 16:38
Familijne XXL – w dużej paczce lepiej
Colian wprowadza na rynek edycję limitowaną wafli Jutrzenka Familijne. Najpopularniejsze warianty w asortymencie marki: wafle Familijne o smaku kakaowym oraz Familijne o smaku śmietankowym, będą dostępne w formacie XXL (450 g) od lutego br. do wyczerpania zapasów.
2019-02-01, 12:50
Wystartowała II edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Pasjonaci grafiki i designu z szansą na 10 tysięcy złotych!
Do 20 marca można nadsyłać zgłoszenia w II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Pasjonaci grafiki i designu mają za zadanie zaprojektować nadruk na puszkę pralin Śliwki Nałęczowskiej. Prace oceni jury pod przewodnictwem Małgorzaty Sochy. Zwycięzca odbierze czek o wartości 10 tys. zł. Patronem merytorycznym akcji zostały warszawska ASP i STGU.
2019-02-01, 11:20
Wafle Familijne Gofrowe w kampanii „Mus je schrupać”!
Marka Familijne, lider rynku wafli rodzinnych w Polsce*, wystartowała z kampanią reklamową pod hasłem „Mus je schrupać”. Działania realizowane dla wafli Familijnych Gofrowych potrwają do połowy marca w telewizji i kanałach digitalowych.
Colian
2019-01-22, 13:20
Rusza loteria „Milion Grześków do wygrania”
Od lutego do końca marca br. potrwa loteria „Milion Grześków do wygrania”. Każdy, kto w promocyjnym opakowaniu wafelków Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g znajdzie hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g”, otrzyma taki sam wafelek gratis. W puli produktów do rozdania znalazł się okrągły milion Grześków!
Grześki
2019-01-17, 13:22
Drin, drin! Tu karnawał!
Kolorowe, musujące, orzeźwiające… takie drinki uda Ci się przygotować na imprezę karnawałową z pomocą kultowej Oranżady Hellena i cytrusowych napojów gazowanych Hellena. Skorzystaj ze sprawdzonych przepisów i zaskocz przyjaciół koktajlami, którym nie będą mogli się oprzeć!
Hellena
2019-01-15, 16:56
Okazjonalna oferta Solidarności na nadchodzące święta pełne miłości
Z myślą o Dniu Babci, Dniu Dziadka, Walentynkach i Dniu Kobiet, marka Solidarność przygotowała atrakcyjną ofertę słodyczy okazjonalnych. Wybrane bomboniery w opakowaniach z emocjonalnym przekazem „Dziękuję!” oraz w standardowej szacie graficznej, zostaną wyeksponowane na dedykowanych standach z logo marki.
Colian
2019-01-15, 09:58
Grześki wracają z kampanią „Tyci, ale dzielny!”
Marka Grześki wraca z kolejną odsłoną ogólnopolskiej kampanii reklamowej mini wafelków Grześki Tyci. Działania realizowane pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają od 7 stycznia do końca miesiąca na łamach telewizji.
Grześki
2019-01-08, 10:55
kmc.biuroprasowe.pl
Truskawka i karmel - dwie nowe tabliczki od Goplany
Goplana rozbudowuje portfolio czekolad o dwa nowe smaki. Do oferty marki trafiły tabliczki mlecznej czekolady z nadzieniami w ulubionych przez konsumentów smakach - truskawkowym i karmelowym. To konsekwentne dopełnienie asortymentu o najbardziej popularne w tym segmencie pozycje.
Goplana
2019-01-07, 13:56
Zwycięzca Stylowego Śliwkobrania odebrał Fiata 500. Loteria dobiegła końca!
Marka Solidarność od 1 września do 30 listopada br. organizowała loterię konsumencką Stylowe Śliwkobranie. W trakcie trwania promocji, konsumenci Śliwki Nałęczowskiej mogli wygrać ponad 3000 gadżetów inspirowanych opakowaniem pralin. 19 grudnia została wręczona nagroda główna loterii - Fiat 500. Uroczyste przekazanie kluczyków odbyło się w salonie Fiata w Warszawie.
2018-12-21, 13:19
Dobry ziemniak nie jest zły – nie tuczy!
Smaczny, sycący, stosunkowo niedrogi… a okryty złą sławą. Ziemniak – bo o nim mowa – to często jeden z pierwszych składników, który eliminujemy z naszej diety. Powód? Błędne przekonanie, że tuczy. Warto poznać bliżej to warzywo i opinie o tym, że jest wysokokaloryczny… włożyć między bajki!
2018-12-20, 12:12
Goplana Break partnerem spektaklu „Chcesz się bawić? Zadzwoń”
Marka Goplana nawiązała współpracę z Teatrem Fabryka Marzeń. Przez najbliższy rok będzie sponsorować sztukę „Chcesz się bawić? Zadzwoń”. To pierwsza inicjatywa marki w sferze kultury. Premierowy pokaz spektaklu odbył się 17 grudnia w Warszawie.
Goplana
2018-12-18, 12:19
Czas, by żyć pełnią życia!
Miewasz wrażenie, że czas ucieka Ci przez palce? W pośpiechu chwytasz się kolejnych zadań, a przyjemności odkładasz na dalszy plan? Nie pozwól, aby Twoje życie stało się stertą obowiązków. Spraw, aby było kolekcją najlepszych wspomnień.
Hellena
2018-12-17, 16:32
Śliwka Nałęczowska - polska klasyka na prezent w dobrym stylu
Tak jak „mała czarna” nigdy nie wychodzi z mody, tak Śliwka Nałęczowska od ponad 50 lat pozostaje klasycznym wyborem na prezent. Trudno się dziwić – ma doskonały smak, polskie składniki i stylowe opakowania, a jej zalet można by wyliczyć znacznie więcej.
Colian
2018-12-07, 12:30
Oranżada Hellena zaprasza na Pierwszą Gwiazdkę
Oranżada Hellena, zachęcona ubiegłorocznym sukcesem bożonarodzeniowej kampanii reklamowej, postanowiła kontynuować w tym roku działania reklamowe przed świętami. 24 listopada ruszyła kampania marki z udziałem Oranżadowego Mikołaja i Kuby Wojewódzkiego.
Appetita
2018-11-29, 17:22
Nowość od marki Appetita – autorskie mieszanki Ewy Wachowicz
Ewa Wachowicz, ikona smaku i stylu, skomponowała dla marki Appetita linię autorskich mieszanek przyprawowych. Ich wyjątkowa receptura zawiera w 100% naturalne składniki i bazuje na soli morskiej.
Appetita
2018-11-27, 10:49
1...78910111213...18
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.